اخبار داغ

بعد از انتخابات؛

فرماندار ورامین با قید وثیقه آزاد شد

فرماندار ورامین با قید وثیقه آزاد شد
یوسفی فرماندار ورامین امروز به دادسرای ویژه رسیدگی به تخلفات کارکنان دولت فراخوانده شد و پس از بررسی های لازم در خصوص پرونده وی، با قید وثیقه آزاد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما  ؛ اخبار رسیده حاکی از آن است که محمدرضا یوسفی ، فرماندار شهرستان ورامین به دادسرای ویژه رسیدگی به تخلفات کارکنان دولت در استان تهران فراخوانده شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,
یک منبع آگاه در این ارتباط به خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی ورامین ما گفت:  فرماندار شهرستان ورامین پس از حضور در این دادسرا و بعد از رسیدگی به پرونده وی، محکوم شده و با قید وثیقه توانست آزادی خود را به صورت موقت دریافت کند.
, ورامین ما,
 
,
این منبع آگاه همچنین اعلام کرد: یکی دیگر از مسئولانی که امروز بعد از حضور در دادسرای ویژه رسیدگی به تخلفات کارکنان دولت با قید وثیقه توانست آزاد شود، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است.
,
 
,
گفتنی است، یوسفی فرماندار شهرستان ورامین که در روزهای ابتدایی فعالیت خود اعلام کرده بود که شیشلیک می‌خورد و با خوردن نان و پنیر نمی‌تواند توان کار کردن داشته باشد و همچنین سوار بر خودروی خوب می‌شود و از گفتن آن نیز ترسی ندارد، طی روزهای گذشته در جمع معلمان جوادآباد اعلام کرده بود که مسیر توسعه از اشتغال و کار نیست بلکه مسیر توسعه از فرهنگ است.
,
 
,
این سخن فرماندار ورامین در حالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بسیار زیادی بر امر اشتغال و کار داشته‌اند تا جایی که شعار سال را با این عنوان نامگذاری کرده‌اند.
,
 
,
همچنین فرماندار شهرستان ورامین در دهه فجر در جمع کارگران کارخانه لبنیات وارنا نیز اعلام کرده بود که ریشه مشکلات اقتصادی کشور از سال ۱۳۶۱است و این کلام فرماندار ورامین در حالی است که سال ۶۱ آغاز ریاست جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای رهبر کنونی جمهوری اسلامی ایران است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه