اخبار داغ

برنامه های پیش روی اهالی خلخال در ماه مبارک رمضان ؛

محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان در خلخال رونق می‌یابد

محافل قرآنی در ماه مبارک رمضان در خلخال رونق می‌یابد
مردم خلخال در ایام ماه مبارک رمضان با برپایی محافل معنوی قرآن رونق مساجد را دو چندان می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ، با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و فراغت برای ابراز بندگی به خداوند  مردم خلخال نیز برنامه های متفاوتی در این ماه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو ,

همه روز جلسات قرائت قرآن در مسجد جمعه و مسجدمهدیه ، مسچد جامع و سایر مساجد شهر در صبح و عصر برپا بوده و در محلات مختلف شهر خلخال نیز جلسات خانگی قرآن مخصوص بانوان برپا بوده است.

,

در کنار این برنامه فرهنگی و معنوی در ادارات نیز برنامه های مختلفی همچون برپایی محافل قرآنی برای کارکان اجرا شده  و کارکنان روزانه در دروس اخلاق وتفسیر قرآن شرکت می کنند .

,

این برنامه های قرآنی همراه باحضور در هیات و محافل سخنرانی در مساجد ادامه می یابد و بعداز افطار در مساجد شهر خلخال موضوعات دینی و اخلاقی از زبان روحانیون برای مردم بیان می شود.

,

در کنار این برنامه سفره های نذر واحسان افطاری در شهر خلخال برپابوده و مردم به صله ارحام پرداخته و بادستگیری اغنیا از نیازمندان ادامه می یابد که نهادهای کمیته امدادامام (ره) و بهزیستی یکی ازا رگان های پیشقدم در حمایت از محرومین در ایام ماه مبارک رمضان هستند.

,

 به گزارش ازناو، پخش اذان در هنگام سحر وسایر اوقات شرعی یکی از صوت های زیبای در ایام ماه مبارک بوده و مساجد رونقی دوباره در ایام می یابد.

,

انتهای پیام / خلخال

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه