اخبار داغ

امام جمعه رودبار در جمع مبلغین این شهرستان عنوان کرد؛

آگاهی سازی مردم مهمترین رسالت امروز مبلغین دینی است/تقوای اقتصادی شاه کلید حل مشکلات گرانی است

آگاهی سازی مردم مهمترین رسالت امروز مبلغین دینی است/تقوای اقتصادی شاه کلید حل مشکلات گرانی است
امام جمعه رودبار جنوب گفت: با توجه به اینکه مسئله معیشت و اقتصاد که یکی از مسائل مهم روز است و مقام معظم رهبری به این مسئله تاکید دارد، لذا ما باید مردم را آگاه کنیم تا تقوای اقتصادی داشته باشند در واقع تقوای اقتصادی،شاه کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"رودبار ما"؛ به مناسبت دهه تکریم مساجد قبل از ماه رمضان، روحانیون مبلغ منطقه رودبار جنوب با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

در این دیدارحجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی امام جمعه رودبار جنوب با تبریک فرارسیدن ماه رمضان بیان کرد: باید خداوندتبارک وتعالی راشکرگزار باشیم که توفیق خادمی اهل بیت عصمت و طهارت را داده است لذا ما باید بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن می فرماید: "روزه بر شما مقدر شده همان طورکه به پیشینیان شما امرشده بود" ، افزود: روزه به عنوان یک امر عبادی و معنوی است.

,

حجت الاسلام والمسلمین گروهی تصریح کرد: برای هیچ شخصی عذری نیامده و هیچ کس تحت هیچ شرایطی عذری برایش باقی نمی ماند که با این امر الهی طور دیگری برخورد بکند.

,

, ,

امام جمعه رودبار جنوب با تاکید بر اینکه تقوی باید هم در مسائل عبادی هم اقتصادی و هم سیاسی باید باشد، اظهار کرد: مبلغین باید مردم را متوجه کنند، کسی که اسلام را پذیرفته است باید لوازم آن را هم بپذیرد.

,

وی با بیان اینکه اسلام بدون نماز، روزه و حج معنایی ندارد، عنوان کرد: ما باید مردم را آگاه کنیم که رفتار آنها با خدا و اطراف و اجتماع چگونه باشد.

,

حجت الاسلام والمسلمین گروهی گفت: با توجه به اینکه مسئله معیشت و اقتصاد که یکی از مسائل مهم روز است و مقام معظم رهبری به این مسئله تاکید دارد، لذا ما باید مردم را آگاه کنیم تا تقوای اقتصادی داشته باشند.
انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه