اخبار داغ

منتخب مردم در پنجمین دوره شورای شهر فریدونکنار:

کثیف‌ترین انتخابات فریدونکنار را در دوره‌ پنجم شوراها شاهد بودیم

کثیف‌ترین انتخابات فریدونکنار را در دوره‌ پنجم شوراها شاهد بودیم
منتخب مردم در پنجمین دوره شورای شهر فریدونکنار با اشاره به اینکه کثیف‌ترین انتخابات فریدونکنار را در همین دوره شاهد بودیم، از ارائه گزارش 6 ماهه در مساجد این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از بصیرنیوز، سیدجواد قاسمی منتخب مردم فریدونکنار در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر در جمع مردم این شهرستان در مسجد بقیه‌الله، اظهار کرد: از عملکرد شورای چهارم دفاع می‌کنم البته ضعف‌هایی وجود داشت که امیدواریم با ورود این منتخبان پوشش داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, بصیرنیوز,

وی با انتقاد از عملکرد هیئت‌ نظارت فریدونکنار بر انتخابات، افزود: پرچالش‌ترین، بدترین و کثیف‌ترین انتخاباتی که تجربه کردم در دوره پنجم بود.

عضو شورای شهر فریدونکنار تصریح کرد: در این انتخابات بحث دارا و ندار مطرح بود و بسیاری از افراد واقعا کار کردن اما چون ابزار و پول نداشتن به حق خود نرسیدند.

قاسمی با اشاره به اینکه تخلفات بسیاری در انتخابات شوراها انجام شد، گفت: از ساعت ۱۱ صبح در خیابان‌ها شاهد خرید و فروش رای بودیم و فیلم‌های بسیاری از تخلفات موجود است که شهر کشش آن را ندارد.

وی یادآور شد: افرادی از بندر ترکمن و گنبد در پای صندوق‌های رای انتخابات شورای شهر فریدونکنار دیده شدند و مشخص نیست کسی که با این کارها وارد شورا می‌شود چگونه می‌توانند به نفع مردم گام بردارند.

عضو شورای شهر فریدونکنار تاکید کرد: تمامی این تخلفات به دلیل عدم مدیریت انتخاباتی و نظارتی بود.

قاسمی اظهار کرد: در انتخابات رقابت لازم است اما از الان دیگر رفاقت و انسجام برای پیشرفت کار لازم است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که تا الان بازیگردان انتخابات بودند، از این لحظه باید در حاشیه قرار بگیرند و بازی باید به اعضای شورا واگذار شود.

عضو شورای شهر فریدونکنار با بیان اینکه در شورا انتخاب شهردار بسیار مهم است، تصریح کرد: در موضوع انتخاب شهردار چالش‌هایی به وجود می‌آید.

قاسمی با اشاره به اینکه حضور مستمر در مساجد و ارتباط با مردم از برنامه‌های اصلی من است، گفت: هر ۶ ماه در مساجد گزارش ۶ ماهه می‌دهم.

این منتخب مردم در پنجمین دوره شورای شهر فریدونکنار خاطرنشان کرد: هیچ تقلبی نکردم و هیچ گروهی به غیر از جوانانی که برای آن‌ها زحمت کشیده بودم پشت سر من نبودند.

قاسمی در پایان با اشاره به هزینه‌های تبلیغات خود، اظهار کرد: مبلغ ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان که تمامی آن از هزینه شخصی بود خرج تبلیغات شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه