اخبار داغ

پس از سال ها دوری و فراغ؛

پدر شهیدان روشن چراغ به فرزندان شهیدش پیوست+ تصاویر

پدر شهیدان روشن چراغ به فرزندان شهیدش پیوست+ تصاویر
پدر شهیدان محمد و علی روشن چراغ پس از تحمل سال ها دوری و فراغ فرزندان و تحمل درد و رنج بیماری به دیار باقی شتافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاهین پرس، پیکر پدر شهیدان محمد و علی روشن چراغ بر دوش مردم قدر شناس شاهین شهر تشییع و در قطعه صالحین بهشت معصومه(س) شاهین شهر به خاک سپرده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهین پرس,

مرحوم حاج حسین روشن چراغ نماینده مردم شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار درمیاندوره پنجم مجلس شورای اسلامی پس از تحمل سال ها درد ناشی از جراحت های  شیمیایی و فراغ فرزندان شهیدش به رحمت ایزدی پیوست و امروز پس از تشییع بر روی دستان مردم و مسئولان شهرستان در جوار فرزندانش آرام گرفت.

,

گفتنی است شهید علی روشن چراغ چهارم فروردین ماه سال ۶۱ در سن ۱۷ سالگی در عملیات فتح المبین در منطقه شوش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید محمد روشن چراغ دومین فرزند پسر مرحوم حاج حسین روشن چراغ نیز در یازدهم بهمن ماه سال ۶۵ و در سن ۱۸ سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت رسید.

,

نماینده شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار در حاشیه این مراسم با تسلیت به مردم شهرستان های شاهین شهر، میمه و برخوار و خانواده مرحوم روشن چراغ گفت: مرحوم حاج حسین روشن چراغ، نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی معلمی مهربان، دلسوز و با صداقت بود که دو فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده بود.

,

حسینعلی حاجی دلیگانی افزود: هرچند مدت زمان نمایندگی ایشان در مجلس کوتاه مدت و میاندوره ای بود اما مرحوم حاج حسین روشن چراغ بدلیل دو ویژگی داشتن صداقت و مردمی بودن، خاطره خوبی از خود در اذهان مردم بر جای گذاشته است.

, ,
,
, , ,
,
, , ,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
, , ,
,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه