اخبار داغ

معاون فنی و عمرانی شهرداری شهرگلستان:

پروژه پارک ساحلی رودخانه شادچای پایان تابستان تکمیل می‌شود

پروژه پارک ساحلی رودخانه شادچای پایان تابستان تکمیل می‌شود
معاون فنی و عمرانی شهرداری شهر گلستان گفت: پروژه پارک ساحلی رودخانه شادچای در حال حاضر پیشرفت 60 درصدی دارد، و تا انتهای تابستان سال جاری به پایان می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از بهارستانه، فرید آغبالی در ارتباط با پروژه رودخانه شادچای شهر گلستان از توابع شهرستان بهارستان استان تهران اظهار داشت: راه دسترسی کوچه‌های منتهی به پارک ساحلی رودخانه شادچای از طریق ایجاد پله، در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی با اشاره به اهدف احداث این پروژه عمرانی، گفت: ایجاد پله و راه دسترسی کوچه‌های منتهی به پارک ساحلی رودخانه شادچای با هدف رفت و آمد شهروندان گلستانی به پارک ایجاد شده است، تا ساکنان شهر گلستان بتوانند از کوچه‌های منتهی به پارک هم استفاده کامل را ببرند و این کوچه‌ها دیگر بن‌بست نباشند.

,
معاون فنی و عمرانی شهرداری شهر گلستان در ادامه با بیان این‌که پروژه به‌صورت کلی پیشرفت خوبی داشته است، تشریح کرد: پروژه پارک ساحلی رودخانه شادچای با پیشرفت ۶۰ درصدی همراه است، و تا پایان تابستان ۱۳۹۶ به بهره‌برداری می‌رسد.
,
 
,

, ,

وی همچنین با اشاره به انجام بندکشی و زیباسازی دیوارهای مالون رودخانه شادچای، بیان داشت: پروژه احداث پارک ساحلی یکی از طرح‌های خارق‌العاده رودخانه شادچای است، که در 10 متری سوم تا چهارم در حال ساخت است و از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار است.

, ,

معاون فنی و عمرانی شهرداری شهر گلستان در پایان با توجه به این‌که تمام نکات ایمنی و استاندارد در پروژه رودخانه شادچای رعایت شده است، تصریح کرد: پس از اتمام کار سنگ چینی دیوارهای مالون برای استحکام نمای دیوار از قسمت داخلی بندکشی می‌شود و در حین کار برای دوام و قوام دیواره مرتب دیواره آب‌کشی می‌شود، و سایر بخش‌های پروژه پارک ساحلی و خود رودخانه نیز با رعایت کامل نکات ایمنی در دست تکمیل هستند.

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه