اخبار داغ

فرمانده مرزبانی استان گلستان:

حضور پرشور در انتخابات نشان از درایت و بصیرت بالای ملت است

حضور پرشور در انتخابات نشان از درایت و بصیرت بالای ملت است
فرمانده مرزبانی استان گلستان از کارکنان مرزبانی استان و مردم ولایتمدار از حضور حماسی آنان در انتخابات تقدیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ پس از پایان شمارش آراء و اعلام منتخب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فرمانده مرزبانی استان گلستان طی سخنانی در جمع مسئولین و کارکنان مرزبانی استان، از تلاشهای مجاهدانه کارکنان مرزبانی استان و همچنین مردم فهیم و ولایتمدار استان گلستان در خلق حماسه بی نظیر انتخابات اخیر 29 اردیبهشت تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

وی حضور مردم ولایت مدار استان گلستان را در پای صندوق های رای را یک حضور حماسی و بیادماندنی خواند و گفت: حضور پرشور در انتخابات 29 اردیبهشت نشان از درایت، شعور و بصیرت بالای ملت ایران و استان گلستان داشت و برگ زرینی بر افتخارات مردم استان افزود.

,

“سرهنگ پاسدار ولی الله رضائی نژاد” ادامه داد: مشارکت گسترده در این دوره از انتخابات مبیّن فهم سیاسی مردمی است که برای تعیین آینده خود پای صندوق های رأی حاضر شدند و انصافاً سنگ تمام گذاشتند.

,

وی در ادامه از دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از کارکنان شورای نگهبان، وزارت کشور، استانداری، فرمانداری، اعضا ستاد انتخابات، هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی و اعضا شعبه های اخذ رای بخصوص کارکنان نیروی انتظامی در حوزه های شهری و روستائی و کارکنان مرزبانی که در نقاط مرزی پای کار بوده اند و در برپایی انتخابات سالم تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه