اخبار داغ

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی گلستان:

حضور مردم در پای صندوق های رای بی نظیر بود

حضور مردم در پای صندوق های رای بی نظیر بود
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان گلستان از کارکنان مرزبانی استان بابت حضور در انتخابات تقدیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ پس از یک هفته تلاش مجاهدانه کارکنان مرزبانی استان گلستان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا “حجت الاسلام علی آفتابی” رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان گلستان طی سخنانی در بین الصلاتین از مسئولین و کارکنان مرزبانی استان تقدیر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

وی حضور مردم ولایت مدار استان گلستان را در پای صندوق های رای را بی نظیر دانست و گفت: این حضور حماسی در شرایط کنونی با تاکید بر تحقق آرمان های امام راحل (ره)، مقدس ترین دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران، حرمت خون شهدا و ساحت رفیع ولایت فقیه است.

,

حجت الاسلام آفتابی افزود: مشارکت گسترده در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مبیّن فهم سیاسی مردمی است که برای تعیین آینده خود با صلابت و با شکوه پای صندوق های رأی حاضر شدند.

,

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی گلستان در ادامه از دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از کارکنان شورای نگهبان، وزارت کشور، استانداری، فرمانداری، اعضا ستاد انتخابات، هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی و اعضا شعبه های اخذ رای بخصوص کارکنان نیروی انتظامی در حوزه های شهری و روستائی و کارکنان مرزبانی که در نقاط مرزی پای کار بوده اند و در برپایی انتخابات سالم تلاش کردند، تقدیر و تشکر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه