اخبار داغ

جانشین سازمان اطلاعات سپاه کشور:

امروز تفکری که نگاه به غرب دارد، پیروز نخواهد شد

امروز تفکری که نگاه به غرب دارد، پیروز نخواهد شد
جانشین سازمان اطلاعات سپاه کشور گفت: امروز تفکری که نگاه به غرب دارد، پیروز نخواهد شد و راه حل عبور از همه مشکلات کشور اعتماد به جوانان انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بازتاب بروجرد سردار "حسین نجات" در گردهمایی رزمندگان که در پادگان گروه 24 بعثت نیروی زمین سپاه برگزار شد گفت: کوتاه آمدن در برابر دشمن و نگاه به تفکر غرب باعث شکست خواهد شد و این تجربه ای است که بارها کسب کرده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد,


وی اضافه کرد: فتح قله های پیروزی فقط با اتکا به خداوند و نگاه به توانمندیهای داخلی میسر است.

,
,


به گفته وی امروز بزرگترین پروژه های کشور در قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و به دست جوانان این مرز و بوم ساخته می شود و همچنین دستیابی به فناوری هسته ای نیز با اعتماد به جوانان دانشمند ایرانی میسر شد.

,
,


سردار نجات اظهار داشت: امروز ناوهای هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس مستقر هستند ولی جرات شلیک یک گلوله را به سمت مرزهای ایران ندارند چرا که در صورت شلیک با پاسخ دندان شکن روبرو خواهند شد.

,
,


وی بیان کرد: قدرت ایمان جوانان باغیرت ایرانی و اقتدار ایران اسلامی باعث شده تا سایه جنگ از سر کشور کم شود و دشمنان دست از پا خطا نخواهند کرد.

,
,


وی با اشاره به دوران دفاع مقدس افزود: تجربه دوران دفاع مقدس ثابت کرد هر کجا که به جوانان اعتماد کنیم پیروز خواهیم شد چرا که در دوران دفاع مقدس جوانان و نوجوانان زیادی از سراسر کشور با داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی توانستند دشمن را به زانو درآورند.

,
,


سردار نجات اظهار داشت: دشمن ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس از طرف اکثر کشورهای جهان حمایت می شد و سلاح دریافت می کرد ولی به ایران سیم خاردار هم نمی دادند که در نهایت دیدیم پس از 8 سال جنگ، ایران اسلامی به پیروزی رسید.

,
,


جانشین سازمان اطلاعات سپاه کشور گفت: در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران هیچ گاه توفقی در مسیر انقلاب وجود نداشته و اگر از این به بعد به جوانان انقلابی اعتماد کنیم پیروز خواهیم بود چرا که امروز راه شهیدان را همین جوانان انقلابی ادامه می دهند و اقتدار و عزت را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند.

,
,


وی اضافه کرد: باید توجه داشت که راه حل عبور از همه مشکلات کشور اعتماد به جوانان انقلاب اسلامی است.

,
,


به گزارش بازتاب بروجرد در این گردهمایی رزمندگان دوران دفاع مقدس، گودرزی نماینده مجلس، فرماندار بروجرد و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه