اخبار داغ

با حضور اهالی فرهنگ و هنر؛

سینما بهارستان گلپایگان آغاز به کار کرد

سینما بهارستان گلپایگان آغاز به کار کرد
۳۳ سالن سینما در حال حاضر در استان وجود دارد که ۱۰هزار و ۲۵۰ صندلی را شامل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیار عالمان ؛ سینما بهارستان گلپایگان با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و مسئولان استان و شهرستان آغاز به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان,

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در این مراسم که امروز ظهر برگزار شد اظهار کرد: در شهرستان گلپایگان 17 مولفه فرهنگی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تحت عنوان مراکز مهارت آموزی، آموزشگاه های هنری، اموزشگاه های تجسمی، اموزشگاه های موسیقی، کانون های اگهی و تبلیغات، نشریات محلی، نگارخانه ها و انجمن ها…مجوز گرفته است.

,

پرویز طاهری با اشاره به این نکته که گلپایگان از شهرستان های درجه یک استان در زمینه های فرهنگی است عنوان کرد: تعداد سینماهای استان در دولت یازدهم به 25 سینما افزایش پیدا کرده است.

,

وی افزود: 33 سالن سینما  در حال حاضر 33 سالن سینما در استان وجود دارد که 10هزار و 250 صندلی را شامل می شود.

,

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: این آمار تا پایان سال 96 به 12 هزار صندلی خواهد رسید.

,

گلپایگان دارای پتانسیل ها و ظرفیت های ویژه‌ای در بحث فرهنگ و هنر است

,

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گفت: گلپایگان دارای پتانسیل ها و ظرفیت های ویژه‌ای در بحث فرهنگ و هنر است.

,

هادی بیاتی با اشاره به اینکه در شهرستان های دیگر کمتر شاهد این ظرفیت های ویژه هستیم عنوان کرد: در بحث های مختلف هنری با تلاش اصحاب هنر ظرفیت های خوبی در شهر وجود دارد که همواره شاهد توسعه آن هستیم.

,

وی افزود: تجهیز شدن مجتمع فرهنگی هنری شهرستان به دستگاه دیجیتال سینما و بهبود صندلی‌های سالن اندیشه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان در سال گذشته از اقداماتی بود که برای راه اندازی سینما صورت گرفت.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه