اخبار داغ

مدیرمسئول انتشارات سفیران طلائیه خبر داد

رونمایی از 5 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در اراک

رونمایی از 5 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در اراک
مدیرمسئول انتشارات سفیران طلائیه گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پنج عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس به مناسبت حماسه فتح خرمشهر دراراک رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ نزدیک به 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و در این بین گرامیداشت ایام و روزهای بسیار مهمی همچون دوران دفاع مقدس یکی از نیازهای اصلی در عصر حاضر به شمار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

داستان‌ها و روایات زیبا و جدیدی از جانفشانی و رشادت فرزندان این مرز و بوم در هر یک عملیات‌های دوران دفاع مقدس بیان می‌شود که هر کدام ابعاد جدیدی از این حماسه بزرگ قرن را هویدا می‌سازد.

,

در طول ۸ سال دفاع مقدس شاهد خلق رشادت‌ها و جوانمردی‌های بسیار ارزشمند توسط ملت آزاده و انقلابی ایران اسلامی بودیم که حاصل آن امروز خاطرات ارزشمند پدیدآورندگان این حماسه در قالب کتاب‌های دفاع مقدس هستیم که بی‌شک می‌تواند در ترویج فرهنگ روحیه مقاومت و ایثار اثرگذار باشد.

,

آنچه در دوران دفاع مقدس ما را بردشمنان پیروز و دشمنان را در رسیدن به اهداف ناکام کرد ایثار و از جان گذاشتگی، ایمان، اخلاص و اعتقادات دینی و همچنین روحیه شهادت طلبی بوده است.

,

فرهنگ ایستادگی در راه دفاع از اسلام و قرآن در طول این سال‌ها مشعل انقلاب را روشن نگه داشته و نظام جمهوری را در برابر همه تهدیدات و خطرات بیمه کرده است.

,

همزمان با مراسم گرامیداشت سوم خردادماه از 5 کتاب حوزه دفاع مقدس با حضور مسئولین نظامی کشوری و استانی در اراک رونمایی شد.

,

سعید جلایی مدیرمسئول انتشارات سفیران طلائیه در گفت‌وگو با خبرنگار دیار آفتاب؛ با اشاره به عناوین این کتب گفت: کتاب «او فقط یک سرباز بود» سرگذشت زندگی سرباز شهید یوسف ملک حسینی را به قلم کشیده است، «زیارت بامعرفت» به نقش استان مرکزی در مناطق عملیات راهیان نور جنوب پرداخته است، «شش ناو» سوابق پایگاه مقاومت بسیج امام حسن عسکری(ع) شهرستان تفرش را مورد بررسی قرار داده است، «موقعیت فرشته‌ها» با موضوع زندگی سردار شهید محمدحسن الله‌داد و کتاب «پرستوی آذرین» به زندگی تکاور شهید حمید آسنجرانی پرداخته است.

, دیار آفتاب,

وی افزود: کتاب «او فقط یک سرباز بود» نوشته عبدالرضا ملکی، «موقعیت فرشته‌ها» نوشته محمدرضا ناصری، پرستو علی عسگرنژاد نویسنده کتاب «پرستوی آذرین» و گردآورنده دو عنوان کتاب دیگر «زیارت بامعرفت» و «شش ناو» سعید جلایی است.

,

مدیرمسئول انتشارات سفیران طلائیه یادآور شد این کتاب‌ها از سوی انتشارات سفیران طلائیه وابسه به مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه روح الله استان مرکزی منتشر شده است که برای هر کدام قریب به یک سال نویسندگان و گردآورندگان آن وقت صرف کرده‌اند. برای انتشار کتاب «پرستوی آذرین» با بیش از 30 نفر از همرزمان و خانواده شهید آسنجرانی مصاحبه صورت گرفته است و برای کتاب «موقعیت فرشته‌ها» نیز با تمامی کسانی که اسناد و مدارکی درخصوص شهید الله‌داد داشتند مصاحبه و مطالب گردآوری و به نگارش درآمده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه