اخبار داغ

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی:

طبق 2030 ترویج عقاید ادیان ساختگی مانند بهائیت در سیستم آموزشی مجاز است

طبق 2030 ترویج عقاید ادیان ساختگی مانند بهائیت در سیستم آموزشی مجاز است
عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی گفت: بر اساس سند 2030 تمام ادیان و اقوام ساختگی نیز می‌توانند در سیستم آموزشی عقاید خود را ترویج دهند که بر این اساس در کشور ما پیروان بهائیت می‌توانند عقاید خود را در سیستم آموزشی به فرزندان ما آموزش دهند و ما نباید از این کار آن‌ها جلوگیری کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی نادری در گفت‌وگو با خبرنگار  ایران روشن با اشاره به ابعاد ضدفرهنگی سند 2030 گفت: اگر کسی بدون فهم عمیق مطالب عنوان شده در بندهای مختلف آن سند را مرور کند ممکن است به ضررهای این سند برای فرهنگ و تربیت جامعه پی‌نبرد چون در ظاهر برخی از بندهای آن مطالب بدی عنوان نشده است و نیازمند فهم عمیق ست تا به ضررهای آن پی‌برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران روشن, ایران روشن, ایران روشن, ایران روشن, ایران روشن,

وی افزود: حقیقت سند 2030 آمریکاسازی کل دنیا است که می‌خواهند با توسل به این سند فرهنگ غربی را جاگزین فرهنگ بومی و ملی نقاط  مختلف جهان کنند.

,

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ادامه داد: طبیعتا بسیاری از مسائل فرهنگ غربی برای ایران اسلامی قابل قبول نیست.

,

حجت‌الاسلام و المسلمین نادری عنوان داشت: برای مثال «برابری جنسیتی» چیزی است که در سند 2030 به آن اشاره شده است و این خیلی از موارد را در بر می‌گیرد.

,

وی بیان داشت: مفهوم برابری جنسیتی در سیستم آموزشی این است که در تمام دوران تحصیلی تفکیک جنسیتی بایداز میان برداشته شود و کلاس‌ها به صورت مختلط برگزار شود.

,

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ادامه داد: لظف کودک در سند 2030 به کنوانسیون کودک ارجاع داده شده است که بر اساس آن تمام افراد زیر 18 سال کودک محسوب می‌شوند.

,

حجت‌الاسلام و‌المسلمین نادری با اشاره به یکی دیگز از بندهای سند 2030 تصریح کرد: بر اساس یکی از بندهای سند 2030 که پیرامون برابری بومی، نژادی و ... است تمام ادیان و اقوام ساختگی نیز می‌توانند در سیستم آموزشی عقاید خود را ترویج دهند که بر این اساس در کشور ما پیروان بهائیت می‌توانند عقاید خود به فرزندان ما آموزش دهند و ما نباید از این کار آن‌ها جلوگیری کنیم.

,

وی افزود: شاید برخی از دولتمردان ما خوب متوجه الفاظی که در سند 2030 عنوان شده است نمی‌شوند وگرنه متوجه می‌شدند با توجه به مواردی که در سند 2030 آمده است این سند مصداق تام «کاپیتولاسیون فرهنگی» است.

,

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ادامه داد: سند 2030 مصداق کاپیتولاسیون فرهنگی است چون استقلال فرهنگی و فرهنگ اصیل ما از ما گرفته می‌شود و قطعا این فرهنگ جایگزین با بسیاری از مسائل فرهنگی ما ناسازگار است.

,

حجت‌الاسلام و المسلمین نادری در بخش پایانی سخنانش گفت: سند 2030 را دولتمردان ما امضا کرده‌اند و بیرون آمدن از زیر بار اجرای آن، هزینه‌هایی برای ایران دارد.

,

/انتهای پیام

, /انتهای پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه