اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه استان همدان مطرح شد

16 میلیون آرا منتقدین دولت تلنگری برای توجه به ضعفها بود/آمریکا خود تروریست را شکل داد حالا ایران را تروریست میخواند

16 میلیون آرا منتقدین دولت تلنگری برای توجه به ضعفها بود/آمریکا خود تروریست را شکل داد حالا ایران را تروریست میخواند
نماز عبادی_سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم ولایتمدار و مومن سراسر استان همدان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع؛ نماز عبادی_سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم ولایتمدار و مومن سراسر استان همدان برگزار شد و ائمه جمعه به سخنرانی پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

مشروح خطبه های نماز جمعه در استان همدان

, مشروح خطبه های نماز جمعه در استان همدان, مشروح خطبه های نماز جمعه در استان همدان,

 

,

همدان

, همدان, همدان,

آمریکا خود تروریست را شکل داد حالا ایران را تروریست میخواند/ دشمن میخواهد اتحاد ما را از بین ببرد

, آمریکا خود تروریست را شکل داد حالا ایران را تروریست میخواند/ دشمن میخواهد اتحاد ما را از بین ببرد, آمریکا خود تروریست را شکل داد حالا ایران را تروریست میخواند/ دشمن میخواهد اتحاد ما را از بین ببرد,

 

,

خطیب نماز جمعه همدان گفت: متاسفانه در این چند روز مصیبت های سنگینی بر بدنه ی عالم تشیع وارد شده، رئیس جمهور آمریکا به منطقه آمده و ایران هراسی به راه انداخته و یکسری حکام خائن در منطقه را برای این کار به کار گیری کرده آمدند در عربستان و نتیجه اش را می بینیم.

,

 

,

آیت الله غیاث الدین طه محمدی بیان داشت: حتی صدای سازمان ملل هم بلند شده است ولی چون کار دست خودشان است چیزی تغییر نمی کند.

,

 

,

وی افزود: از آن طرف شما ببینید در بحرین چه کرده اند؟ آنجا منافع انگلیس و آمریکا وجود دارد، از چند کشور نیرو وارد کردند تا ملت بی گناه بحرین را به گلوله ببندند. آمریکا خودش تروریست را بوجود آورد و الان به ایران تروریست می گوید ، گرگ را به جای میش معرفی میکنند.

,

 

,

آیت الله محمدی افزود: در شرایط کنونی امت باید گوشش را به فرمایشات رهبری بدهد؛ عده ای به بهانه ی پیروزی در انتخابات چه جشن هایی به راه انداختند و با پوشش های نا مناسب در خیابان ها آمدند .خوشحالی از پیروزی در انتخابات یعنی این؟ به بهانه ی پیروزی انتخابات این چنین عبور از خطوط قرمز مگر می شود؟ این ها با دین خدا مشکل دارند.

,


آیت الله محمدی در بیان مقام آیت الله صابری همدانی گفت : آیت الله صابری همدانی  یک روحانی سخت کوش و مبارز بود که حدود 20 سال در ترکیه و در مسجد شیعیان تبلیغ میکردند و در بسیار از کشور ها حضور داشتند و برای اسلام تبلیغ کردند.

,
,


وی خاطرنشان کرد: از حضور پرشور مردم در انتخابات تشکر می کنیم ؛ برنده ی این انتخابات خود شما هستید ، آنان که برنده شدند خیلی خوشحال نباشند زیرا مسئولیت آنها بیشتر خواهد شد و کارشان سخت تر است. آنهایی که رای آوردند شماتت نکنند و آنهایی که رای نیاوردند دشمنی نکنند . فضا را ملتهب نکنیم و اتحاد خودمان را حفظ کنیم ، زیرا که دشمن می خواهد اتحاد ما را از بین ببرد.

,
,

 

,

رزن

, رزن, رزن,

مردم در این 4 سال پیش رو برای رفع مشکلات مطالبه گر باشند

, مردم در این 4 سال پیش رو برای رفع مشکلات مطالبه گر باشند, مردم در این 4 سال پیش رو برای رفع مشکلات مطالبه گر باشند,

 

,

امام جمعه رزن در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان داشت: به رئیس جمهور باید هم تبریک گفت و هم تسلیت زیرا وظایف بسیار سنگین است.

عبدالعظیم مولازاده افزود: در این چهار سال مردم هم‌ مطالبه گر رفع مشکلات باشند.

وی ادامه داد: مردم انقلاب ایجاد کردند مردم این حماسه ها را آفریدند.

خطیب نماز جمعه رزن اظهار داشت: مردم مشکلات زیادی دارند، معیشت، آسیبهای اجتماعی، فقر و اشتغال و دولت باید این مشکلات را حل کند.

وی افزود: دوران رقابت تمام شده است همه در یک کشور زندگی میکنیم همه باید کمک کنند تا مشکلات رفع شود.

مولازاده ابراز داشت: همه باید دست به دست هم دهند تا مشکلات حل شود.

وی خاطر نشان کرد: مساجد توسط مومنین آماده بهره بردن مردم شده است.

مولازاده بیان داشت:کلام امام زمان این است که در دوران غیبت به راویان حدیث رجوع کنند، هر کس از نعمت مبلغ محروم شود بسیاری از فضیلت های ماه رمضان را از دست خواهد داد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

اسدآباد

, اسدآباد, اسدآباد,

16 میلیون آرا منتقدین دولت تلنگری برای توجه به ضعفها بود

, 16 میلیون آرا منتقدین دولت تلنگری برای توجه به ضعفها بود, 16 میلیون آرا منتقدین دولت تلنگری برای توجه به ضعفها بود,



حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تاکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، به راههای کسب روزی و مال حلال اشاره کرد و گفت: وقتی راهها برای کسب مال حلال هموار است چرا باید تن به راههای حرام بدهیم.
 
وی با قدردانی از حضور مردم در پای صندوقهای رای اظهار کرد: این حضور دشمن شکن بود و دل رهبر فرزانه انقلاب را شاد کرد.

امام جمعه اسدآباد با تبریکی به رئیس جمهور و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای منتخب گفت: آراء بیش از 16 میلیون نفر منتقد به دولت تدبیر و امید تلنگری بود که ضعفها و مشکلات را بررسی کنند و در راستای حل آن گام بردارند.

 وی با تاکید بر انتخاب کابینه دولت از افراد جوان و پرانرژی و انقلابی گفت:  تحمل دولت در انجام مشکلات باید بالا برود و با توجه به اینکه آنان تریبونی در دست دارند، دل مخالفان و منتقدان خود را بدست آورند.

حسینی مجد با تاکید بر ولایتمداری دولتمردان منتخب، گفت: نباید ولایت مداری دولتمردان ننها در گفتار باشد بلکه باید در عمل به اثبات برسانند.


وی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با جمعی از هنرمندان دوران دفاع مقدس، گفت: خاطرات دفاع مقدس یک ثروت ملی است که باید پیشکسوتان سپاه، ارتش و.. در بازگویی آن برای نسل جوان جدید بدور از مبالغه  اقدام کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



 فرمانده سابق سپاه ناحیه اسدآباد هم در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر اسدآباد با اشاره به عملیات آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر فتح تمام ارزشهای اسلامی است که این مهم را مدیون خون شهدا هستیم.

محمودی تنها عامل پیروزی در عملیات آزادسازی خرمشهر را تحول فرهنگ ایثار و و شهادت دانست و گفت: در 200 سال گذشته در سطح جهان تنها جنگی که یک وجب از خاکش به تصرف دشمن درنیامد جنگ هشت ساله ایران در دوران دفاع مقدس بود.

وی به نقش اسدآباد در دوران جنگ تحمیلی و عملیات آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: این شهرستان در فتح خرمشهر دو شهید تقدیم انقلاب کرده است.

,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه