اخبار داغ

در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی برگزار شد:

مسابقه کتابخوانی زنی از تبار الوند

مسابقه کتابخوانی زنی از تبار الوند
مسابقه کتابخوانی زنی از تبار الوند با همت استانداری ,سپاه انصار الحسین ,اداره کل ارشاد اسلامی استان و دانشگاه ها در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبنم همدان،  مراسم اختتامیه کتابخوانی زنی از تبار الوند در سالن شهید ایزدی دانشگاه بوعلی سینای همدان،  با حضور چهره های مطرح سیاسی و سپاهی  و جمعی از دانشگاهیان و دانشجویان  برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبنم همدان، ,

اسدی رئیس جهاد دانشگاهی استان همدان در این مراسم اظهار داشت : در مجموع  1500نفر دانشجو از دانشگاه های مختلف  همدان در این مسابقه شرکت داشته اند که از این تعداد 400 نفر از دانشجویان دانشگاه بوعلی بوده اند.

,

اسدی تصریح کرد :استانداری ,سپاه انصار الحسین ,اداره کل ارشاد اسلامی استان و دانشگاه ها از نهادهایی هستند که در امر برپایی مسابقه کتابخوانی زنی از تبار الوند ما را یاری کردند .

,

رئیس ستاد دانشگاهیان اذعان داشت : این مسابقه را جهاد دانشگاهی در راستای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی برگزار کرده است چرا که خانم مرضیه دباغ جزو افرادی بودند که در مکتب امام تربیت شده اند. ایشان اعتقاد وافری به مبانی اسلام و ارزشهای انقلاب داشتند .

,

وی اضافه  کرد: خانم دباغ الگوی بسیار موفقی برای زنان جامعه است چرا که هم در عرصه تربیتی و هم در جایگاه اجتماعی بسیار تاثیر گذار بوده اند. ایشان در سالهای قبل از انقلاب شکنجه های بسیار سختی را متحمل شده اند و در روزهای پس از انقلاب نقش آفرینی موثری  داشته اند.

,

وی افزود : تواضع در ابعاد شخصیتی خانم دباغ موجب شده است که او را به عنوان الگویی برای جامعه زنان بپذیریم .

,

اسدی در پایان اظهار کرد :در سالهای گذشته مسابقه  کتاب دختر شینا را برگزار کردیم که فوق العاده تاثیر گذار بود در کتاب دختر شینا به اهمیت جایگاه خانواده اشاره شده است .

,

در پایان مراسم از نفرات برتر مسابقه کتابخوانی تجلیل به عمل آمد.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه