اخبار داغ

امام جمعه گرمسار:

مردم شهرستان گرمسار به اوقات شرعی شهر خود عمل کنند

مردم شهرستان گرمسار به  اوقات شرعی شهر خود  عمل کنند
امام جمعه گرمسار با تبریک فرا رسیدم ماه مبارک رمضان گفت: مردم شهرستان گرمسار باید طبق قوانین اسلام به اوقات شرعی خود در ماه مبارک رمضان برای ادای روزه خود عمل کنند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارانلاین حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد؛ امام جمعه گرمسار در حاشیه  نماز جمعه گرمسار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گرمسارآنلاین با اعلام این مطلب گفت:برای ادای روزه صحیح  باید در  شهرگرمسار به اوقات شرعی شهر خود عمل کنند  و مساجد نیز با برنامه ریزی و تذکرات صورت گرفته باید از  توزیع اوقات شرعی  استان تهران   و سمنان  پرهیز کنند و طبق  اوقات شرعی شهر خود برنامه های نماز خودرا به جا آورند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارانلاین, گرمسارآنلاین,

امام جمعه گرمسار  افزود: اینکه بعضی از افراد در سطح شهرستان با اذان سمنان یا تهران سحری یا افطاری خود را برای ادای روزه خود  انجام می دهند که عمل ناصحیح است و دارای کفاره می باشد و احتیاط بر این است  قبل از اذان تهران 3 تا 5 دقیقه  در سحری  چیزی خورده نشود .

,

مهدی نژاد در ادامه اظهارداشت: هر شهری طبق قوانین اسلامی و جغرافیایی اوقات شرعی خود را داردو ما نمی توانیم با اوقات شرعی شهر دیگری  عمل اسلامی به خصوص روزه انجام دهیم و توجه این امر برای مردم شهرستان  ضروری است .

,

وی  از توزیع  اوقات شرعی دقیق شهرستان گرمسار  توسط ستاد نماز جمعه و کانالهای فضای مجازی این ستاد زیر نظر  دفتر امام جمعه  خبردادو تاکید کرد: صداوسیمای استان سمنان نیز اوقات شرعی هر شهری را به صورت کامل زیر نویس می نماید و می توانیم از این  ظرفیت رسانه ای نیز در این جهت استفاده نماییم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه