اخبار داغ

در نماز جمعه عنوان شد؛

تاکید ائمه جمعه زنجان برای جلوگیری از اجرای سند 2030

تاکید ائمه جمعه زنجان برای جلوگیری از اجرای سند 2030
ائمه جمعه استان زنجان امروز در خطبه های نماز جمعه بر لزوم جلوگیری مجلس شورای اسلامی و انقلاب فرهنگی در خصوص اجرای سند 2030 تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از   موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، افزود: مردم با حضور خود در انتخابات حماسه ای بزرگ را رقم زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  موج رسا; , موج رسا;, موج رسا, .,

وی با اشار به خلق حماسه 40 میلیونی در انتخابات ریاست جمهوری این دوره، اظهار داشت: مردم برای لبیک به بیانات رهبری در این انتخابات شرکت کردند.

, .,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر اینکه همه نامزدهای انتخابات باید برای آبادانی کشور دست در دست هم دهند، گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، رقابت ها باید به رفاقت ها تبدیل شود.

, .,

آیت االه خاتمی چهار موضوع مشارکت حداکثری، رقابت های انتخاباتی، امنیت و سلامت انتخابات 29 اردیبهشت را از مهم ترین موضوعات بر شمرده و تاکید کرد: باید برای توسعه کشور تلاش کرد.

, .,

وی در ادامه به تلاش کارگران شهرداری در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شورهای شهر اشاره و تصریح کرد: جا داشت در حد تشکر از آنها قدردانی شود.

, .,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: باید برای بهبود اقتصاد، اشتغالزایی و حمایت از تولید داخل تلاش شود.

, .,

وی در پایان به سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی اشاره و تاکید کرد: قرارداد فروش تسلیحات نظامی برای مقابله با ایران تا حدی اسفناک بود که روزنامه های آمریکایی نیز در مقابل آن سکوت نکردند.

,

 

,

*موضع گیری های مختلفی در خصوص سند 2030 شده است

, *موضع گیری های مختلفی در خصوص سند 2030 شده است,

حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار نیز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: در مورد سند 2030 در هفته های گذشته مطالبی بیان شد و موضعگیریهای مختلفی شد برخی متاسفانه از اصل منکر شدند و تکذیب کردند برخی توجیه کردند برخی متاسفانه در مورد فرمایشات صریح مقام معظم رهبری گفتند ایشان بر اساس اطلاعات غلطی که به ایشان داده شده موضع گرفته اند و این واقعا یک نوع اهانت و جسارت به رهبری است.

,

وی افزود: برخی گفتند همچون سندی امضاء نشده است در حالی نه تنها امضاء شده جهت اجرا ابلاغ هم شده است و اخیرا مورد اعتراض جدی مراجع عظام تقلید مثل آیت الله العظمی مکارم شیرازی  و نوری همدانی  و علماء قرار گرفت.

,

امام جمعه قیدار ادامه داد: ما از مجلس و شورای انقلاب فرهنگی می خواهیم سریع جلوی اجرای چنین سند ننگین را بگیرند و بیش از این نگذارند قلب های مومنین و دلسوزان انقلاب جریحه دار شود.

,

وی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان با فضلیت ترین ماهها است و فضیلت این ماه به خاطر ظرفیت‏ها و فرصت‏هایی است که به صورت ویژه، میزبان کریم برای بندگانش قرار داده است که انسان باید آن فرصت ها را بشناسد ‏.

,

امام جمعه قیدار ادامه داد: با شناخت فرصتهای معنوی این ماه و نگهداشتن حرمت آن، زمینه رشد و تعالی و کمال را برای خود می توان رقم زد.

,

وی افزود: ماه مبارک رمضان اوج شکوه بهار معنویت و بستری برای تجلی فرصت‏های ویژه است فرصت آشتی با خدا و جبران خطاهاست.

,

امام جمعه قیدار ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن کریم است نکند قرآن در ماه نزولش هم غریب و مظلوم باشد تلاش کنیم در همه مساجد جلسات قرائت قرآن کریم برگزار شود در شنیدن کلام الهی اثر قرار دارد.

,

وی افزود: خود مان را از موعظه و آموختن احکام الهی و معارف الهی بی نیاز ندانیم.

,

امام جمعه قیدار ادامه داد: مهمتر از همه در غذای خود دقت کنیم که از حرام نباشد اگر زکات یا خمس مال را ندادیم حساب کنیم و بپردازیم اگر سال خمسی نداریم حتما قبل از حلول ماه رمضان برای خود سال مالی تعیین کنیم.

,

وی به جنایات اخیر رژیم بحرین اشاره کرد و گفت: رژیم بحرین در روزهاى اخیر در ادامه فشارها و جنایت‏هاى خود علیه مردم، دست به خشونت علیه مدافعان منزل آیت ‏الله شیخ عیسى قاسم زدند ماموران حکومتى بحرین که مورد حمایت ماموران سفاک سعودى هستند، به مردم یورش بردندو آنها را مورد ضرب و شتم گسترده قرار دادند و آیت ‏الله شیخ عیسى قاسم، رهبر مذهبى مردم بحرین را دستگیر و به مکان نامعلومى منتقل کردند.

,

امام جمعه قیدار ادامه داد: شکی نیست که برخورد خشونت‏ آمیز و کشتار مردم بحرین و سرکوب علماى دین، بیش از پیش موجب  تزلزل حکومت بحرین خواهد شد و حکومت بحرین با این کار در حال زمینه ‏سازى براى سقوط خویش و از میان برداشتن خود است و ملک و حکومت با ظلم و ستم پایدار نمی ماند.

,

 

,

*سند 2030 توطئه دشمنان است

, *سند 2030 توطئه دشمنان است,

به گزارش ایجرود خبر،حجت الاسلام محمد باقر مقدمی« امام جمعه ایجرود» در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره بر اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهور و پنجمین انتخابات شوراهای شهرو روستا هیمنه دشمنان را شکست، اظهار داشت: از صدا و سیما ، نیروهای نظامی و انتظامی و همه افرادی که تلاش کردند تا انتخابات بصورت سالم برگزار شود کمال تشکر را دارم.

, ایجرود خبر،,

وی با بیان اینکه به رئیس جمهور منتخب تبریک عرض می کنم، اضافه کرد: مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند و این مشت محکم بود بر دهان یاوه گویان نظام اسلامی ایران.

,

امام جمعه ایجرود با تاکید بر اینکه مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای جلوه ای دیگر از مردم سالاری دینی را در ایران اسلامی به نمایش گذاشتند، عنوان کرد: دبیر شورای نگهبان صحت انتخابات را تائید کرد.

,

حجت الاسلام مقدمی با بیان اینکه فتنه 88 باید درس عبرت باشد برای همه افرادی که در صدد ایجاد اختلاف هستند، ادامه داد: افراد متخلف باید از کرده خود توبه کنند چرا که شخصی که به حق الناس تعرض کند باید جواب گو باشد.

,

امام جمعه ایجرود با اشاره بر اینکه ما به انقلاب اسلامی و ارزش های آن متعهد و پایبند هستیم، افزود: ملت ایران قدر دان خون شهیدان است.

,

حجت الاسلام مقدمی با بیان اینکه سند 2030 توطئه دشمنان است تا آینده ایران اسلامی را نابود کند، اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب بر این مسئله تاکید دارند که خاطرات دفاع مقدس به نسل های دیگر منتقل شود اما در سند 2030 مواردی و قوانیی گنجانده شده که مسئل غیر شرعی را جزء رفتارهای معمول جلوه کند، بنابراین دولت مردان و مسئولین نباید از کنار این مسئله به راحتی بگذرند چرا که این بزرگترین ضربه و خطر برای آینده کشور است.

,

خطیب نماز جمعه ایجرود با اشاره بر اینکه دشمن از هیچ ابزاری برای ضربه زدن به دین اسلام فرو گذار نیست و مسئولین باید حواس خود را جمع کنند، ادامه داد: وعده دشمنان تنها سرابی بیش نیست.

,

حجت الاسلام مقدمی با بیان اینکه سفر ترامپ به عربستان حاوی چند پیام بود که تهدید ایران اسلامی از جمله پیام های او است، گفت: رئیس جمهور آمریکا با سفر به عربستان درصدد ترمیم اقتصاد شکست خوره اقتصاد مریض آمریکا است.

,

امام جمعه ایجرود با تبریک هفته ایثار و مقاومت و با اشاره بر اینکه از جان گذشتگی و ایستادگی مردم سبب شد تا شهر خرمشهر از هجمه دشمنان آزاد شود تاکید کرد: در مقابل تجهیزات دشمنان تنها ایمان بخداوند متعال موجب شد تا پیروزی نصیب ملت ایران شود.

,

وی با بیان اینکه دهم خردا ماه  خرداد سالروز روز جهانی بدون دخانیات است، عنوان کرد:  دخانیات از سوغات شوم استعمار است که به بشر تحمیل شده است و با این ارمغان شوم میلیون ها انسان دچار امراض گوناگون به علت مصرف دخانیات می شوند.

,

حجت الاسلام مقدمی با تاکید بر اینکه دشمن طوری برنامه ریزی کرده است که مصرف سیگار عادی جلوه کند، گفت: جوانان باید در این زمینه کاملا هوشیار باشند تا در دام دشمن گرفتار نشوند.

,

 

,

*آل خلیفه می خواهند شیعه را سرکوب کنند

, *آل خلیفه می خواهند شیعه را سرکوب کنند,

به گزارش   برگ زیتون، حجت الإسلام محمد صادقی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با اشاره به اهمیت و فضیلت ماه مبارک رمضان آن را ماه رحمت و مغفرت الهی دانست و افزود: به یاری حق تعالی مردم به استقبال از این ماه عظیم خواهند رفت.

,  برگ زیتون, .,

وی از ورود پیکر مطهر ۱۳۵ شهید گمنام در ماه مبارک رمضان به خاک میهن اسلامی ایران خبر داد و گفت: تعداد ۱۸ نفر از این شهیدان توسط رژیم بعثی عراق بصورت دست بسته به شهادت رسیده اند به تمام این شهیدان خوش آمد می گوییم که برای دفاع از حق و اسلام دست های آنها بسته شد تا دست و زبان ما برای گفتن حق گویا و باز شود.

, .,

وی با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان تصریح کرد: طی جنایت دیگر آل خلیفه، رهبر بحرین راهی زندان شد با توجه به اینکه ۸۰ درصد مردم بحرین شیعه هستند و این کشور تبدیل به زندان شده است بنابراین آل خلیفه می خواهند شیعه را سرکوب کنند و این تفکر برخاسته از انقلاب اسلامی و امام راحل را سرکوب کنند خداوند انشاءالله ظالمین را به یکدیگر مشغول سازد.

, .,

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا گفت: دولت و رئیس جمهور برای تمام ملت است طبق قاعده انتخابات اقلیت باید تابع اکثریت باشد حتی فاصله رأیشان کمتر باشد.

, .,

صادقی پور اظهار داشت: مردم با حضور ۴۱ میلیونی خود در انتخابات افتخار آفریدند و قلب رهبر معظم انقلاب اسلامی را شاد و سیلی محکمی به دهان یاوه گویان نظام اسلامی زدند گفتنی است قبل و بعد انتخابات تندروی هایی شد که فقط رقابت بود و به یاری حق تعالی آن هم تبدیل به رفاقت شد.

, .,

خطیب جمعه طارم با اشاره به حضور چشمگیر مردم شهرستان طارم در انتخابات امسال افزود: ۹۳ درصد از مردم این شهرستان در عرصه انتخابات شرکت کرده بودند جا دارد اینجا از حضور سپاه و نیروی انتظامی و صدا سیما بخاطر ایجاد نظم در برگزاری انتخابات کشور تقدیر شود.

, .,

صادقی پور با اشاره به مشکلات شهرستان طارم به آذین بندی شهر به رنگ بنفش در طول انتخابات توسط شهرداری طارم اشاره کرد و گفت: نباید از رنگ بعنوان ابزار و وسیله تبلیغ و سیاست استفاده شود.

, .,

نماینده ولی فقیه در شهرستان طارم دهم خرداد سالروز مبارزه با دخانیات را گرامیداشت و افزود: دخانیات به جان و مال مردم آسیب زده باید از مصرف آن پرهیز شود.

, .,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه