اخبار داغ

مسئول هیئت منتظران مهدی شهر هرند خبر داد:

برگزاری آیین جزخوانی حرم مطهر امامزاده اسحاق هرند برای دهمین سال

برگزاری آیین جزخوانی حرم مطهر امامزاده اسحاق هرند برای دهمین سال
کنعانی از برگزاری آیین جزخوانی حرم مطهر امامزاده اسحاق هرند، برای دهمین سال پیاپی با حضور جوانان هرندی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ مسئول هیئت منتظران مهدی(عج) شهر هرند در گفتگویی با اشاره به برگزاری آیین جزء خوانی قرآن کریم که هر ساله در شهر هرند با شکوه بسیار برگزار می شود، گفت: مراسم جزء خوانی برای دهمین سال پیاپی در حرم مطهر امامزاده اسحاق(ع) شهر هرند برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق؛,

حمید رضا کنعانی هرندی اظهار کرد: بیش از 600 نفر از خواهران و برادران هرندی با حضور فعالانه خود در این مراسم معنوی، آیین باشکوهی را در سطح منطقه به ثبت رساندند و همه ساله این مراسم زبانزد خاص و عام است.

,

وی حضور جوانان در مراسم هایی به این سبک را عامل شکوفایی دینی نسل جوان دانست و افزود: هدف ما جذب جوانان و نوجوانان و آشنایی آن ها با قران کریم و معارف آن بوده که خوشبختانه تا حد زیادی به آن رسیدیم و امیدواریم برنامه های خوبی را به مرحله اجرا برسانیم.

,

مسئول هیئت منتظران مهدی(عج) شهر هرند با بیان اینکه اکثر نیروهای حاضر در این مراسم جوانان هستند، تاکید کرد: حضور جوانان در مراسم جزء خوانی فرصت خوبی را فراهم می کند تا بتوان موضوع های مورد نیاز جوانان را با حضور سخنرانان برجسته مطرح کنیم.

,

وی اذعان کرد: یکی از برنامه های موثر این مراسم، پرسش متداول در خصوص جزء های قرائت شده در هر روز است که به قید قرعه هر روز به دو نفر هدیه ای اهدا می شود.

,

کنعانی هرندی با بیان اینکه سعی ما بر این بوده که بتوان از قاریان و نخبگان قرآنی در مراسم بهره برد، گفت: سال های گذشته از قاریان مصری و نخبگان قرانی استفاده شده است تا به این واسطه بتوان الگوهای برتر قرآنی را به جوانان معرفی کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان فرصت خوبی برای برگزاری برنامه های معنوی است، خاطرنشان کرد: مراسم جزخوانی شهر هرند در شرق اصفهان کم نظیر است و امیدواریم  بتوان آیین های قرآنی را در سطح منطقه توسعه دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه