اخبار داغ

نماینده کوثر و خلخال:

مطالعات باند دوم اتوبان اردبیل-سرچم به اتمام رسیده است

مطالعات باند دوم اتوبان اردبیل-سرچم به اتمام رسیده است
نماینده شهرستان های کوثر و خلخال گفت: راه ارتباطی اردبیل به مرکز کشور درقسمت جنوبی این استان،قرار بود از روستاهای گنجگاه درشهرستان کوثر و روستاهای مزرعه و دایی کندی خلخال بگذرد که متاسفانه برخی ها با کم لطفی مسیر راتغییر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از کوثرخبر، بشیر خالقی با اشاره به اینکه مطالعات باند دوم اتوبان اردبیل-سرچم به اتمام رسیده است گفت: این مسیر دارای ردیف بودجه بوده و هم اکنون مطالعات آن به اتمام رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی ادامه داد: بهره برداری از طرح دوبانده کردن مسیر اردبیل - سرچم بر اساس قانون بودجه مستلزم اختصاص اعتبارات لازم جهت تکمیل این راه ارتباطی است.

,

نماینده شهرستان های کوثر و خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کم لطفی برخی ها در ایجاد و احداث جاده سرچم افزود: راه ارتباطی اردبیل به مرکز کشور در قسمت جنوبی این استان قرار بود از روستاهای گنجگاه در شهرستان کوثر و روستاهای مزرعه و دایی کندی شهرستان خلخال (قسمت جنوبی رودخانه قزل اوزن) بگذرد.

,

خالقی اضافه کرد: متاسفانه برخی ها فقط به خاطر ارتباط با اتوبان زنجان - تبریز با کم لطفی، مسیر را تغییر داده و پروژه ای که ردیف بودجه هم داشت را از مسیر دیگری عبور دادند.

,

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطر نشان کرد: با بهره برداری از راه ارتباطی مذکور (مسیر گنجگاه - مزرعه) مسیر مربوطه نسبت به جاده کنونی 80 کیلومتر کوتاه تر می شد و درنتیجه امنیت لازم نیز برای مسافران و رانندگان تامین می شد.

,

نماینده کوثر و خلخال در پایان تصریح کرد: تکمیل جاده (گنجگاه - مزرعه) که برخی ها در عملیاتی ساختن آن کوتاهی کردند، شهرستان های کوثر و خلخال را از کوتاهی مسیر، تسهیل در تردد، خروج از بن بست و در بخش هایی همچون تولید و اشتغال بهره مند می ساخت.

,

به گزارش کوثرخبر، مسیر تغییر یافته به جاده سرچم از روستای گنجگاه در شهرستان کوثر و روستاهای مزرعه و دایی کندی شهرستان خلخال در قسمت جنوبی رودخانه قزل اوزن می گذشت و به شهر لوشان در استان گیلان وصل می شد.

,

حال با تغییر مسیر اصلی به جاده سرچم، امروز جاده سرچم به عنوان یکی از محورهای اصلی تردد در اردبیل مورداستفاده است که هر اقدامی جهت ایمن‌سازی این جاده تأثیر مستقیم در سلامت تردد مسافران و رانندگان دارد.

,

انتظار می‌رود ضرورت‌های ایمنی این جاده برای وزارت راه و شهرسازی نیز اهمیت داشته و اعتبار مناسب جهت رفع نواقص این جاده آن هم 6 سال بعد از افتتاح پیش‌بینی شود.

,

جاده سرچم هم اکنون به جاده مرگ نیز مشهور است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه