اخبار داغ

سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوهرنگ خبر داد:

کشف و معدوم‌سازی 2 تن مواد غذایی در کوهرنگ

کشف و معدوم‌سازی 2 تن مواد غذایی در کوهرنگ
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ گفت: در قالب برنامه سلامت نوروزی در شهرستان کوهرنگ 2 تن مواد غذایی معدوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش غیبی پور، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با کوهرنگ خبر گفت: مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته جمع آوری شده در طرح بسیج نوروزی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ معدوم شدند.

وی افزود: کلیه مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته جمع‌آوری شده توسط بازرسان بهداشت محیط شهرستان کوهرنگ در طرح بسیج سلامت نوروزی، با حضور نماینده محترم دادستان شهرستان کوهرنگ در محل دفن زباله‌های شهر چلگرد معدوم گردید.

به گفته مهندس غیبی پور، از یکم اسفند ماه سال 95 به مدت 45 روز اکیپ های دو نفره بهداشت محیط در نوبت صبح و بعدظهر با انجام 578 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی موفق به کشف این اقلام تاریخ گذشته شدند.

وی در ادامه افزود: تعداد بازدید از اماکن عمومی طی این مدت 184 مورد بوده و نیز با توجه به اطلاع رسانی سریع به سامانه 190 و افزایش تقلب در مواد غذایی؛ کشف مواد غذایی غیربهداشتی نسبت سال گذشته دو برابر شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ گفت: با توجه به موقعیت خاص شهرستان و افزایش گردشگران بازدید ازاین اماکن نسبت به سالهای گذشته با دقت بیشتری انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه