اخبار داغ

رییس بهزیستی دیر خبرداد:

طرح ضیافت مهر رمضان در دیر اجرا خواهد شد

طرح ضیافت مهر رمضان در دیر اجرا خواهد شد
رییس اداره بهزیستی شهرستان دیر از اجرای طرح ضیافت مهر در ماه مبارک رمضان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کرمی صبح امروز در گفتگو با مطاف24،  از اجرای طرح ضیافت مهر در ماه مبارک رمضان خبرداد و اظهار داشت: این طرح هر ساله در شهرستان دیر برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطاف24,

وی از افراد خیر و مدیران دستگاههای اجرایی ضمن تقدیر به جهت حضور در این طرح گفت: از آنان درخواست داریم تا در خصوص حل مشکلات مددجویان حدالامکان نهایت مساعدت داشته باشند تا زمینه دلسردی و ناامیدی مددجویان فراهم نگردد.

, .,

کرمی گفت: این طرح با محوریت آگاه‌سازی و آشنایی خیران و مسئولان با مشکلات اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه و افزایش مشارکت‌های مردم در امور خیر در شهرستان دیر اجرا خواهدشد.

,

رییس اداره بهزیستی شهرستان دیر افزود: آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به مسئولان و عموم مردم نسبت به نوع زندگی معلولین و مشکلات موجود آنان و همچنین تلاش در جهت برطرف کردن مشکلات اساسی مددجویان از جمله مسکن و اشتغال وتامین جهیزیه از دیگر اهداف این طرح است.

, .,

محمد کرمی در پایان با اشاره به استقبال خوب مدیران از طرح ضیافت مهر رمضان درسال گذشته ،ابراز امیدواری نمود و گفت: در ماه مبارک رمضان امسال نیز مدیران و خیرین با حضور خود،باعث خشننودی مددجویان گردند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه