اخبار داغ

شهردار نهاوند:

اجرای سیستم آبیاری تحت‌فشار در فضای سبز نهاوند

اجرای سیستم آبیاری تحت‌فشار در فضای سبز نهاوند
شهردار نهاوند گفت: به‌منظور کاهش مصرف آب کاهش هزینه‌ها، سیستم آبیاری تحت‌فشار در پارک کوثر نهاوند راه‌اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری گرو، امیررضا یوسفیان با اشاره به وجود بحران آب در کشور گفت: در راستای کاهش هزینه‌های جاری، استفاده بهینه از منابع آبی موجود و افزایش راندمان آبیاری کار تجهیز فضای سبز شهر نهاوند به سیستم‌های آبیاری نوین شروع‌شده که تاکنون پارک کوثر این شهر به سیستم آبیاری تحت‌فشار مجهز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرو,

وی اظهار داشت: با توجه به تجربه و توانمندی‌های واحد فضای سبز، اجرای پروژه‌های تجهیز فضای سبز به روش‌های نوین توسط همین این واحد با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ممکن عملیاتی شده است.

,

شهردار نهاوند افزود: این پروژه شامل 700 متر لوله‌گذاری است که کار آب‌رسانی به فضای سبز پارک کوثر نهاوند را تسهیل می‌کند و راندمان بالایی دارد.

,

وی اظهار داشت: در این طرح با اجرای سیستم آبیاری تحت‌فشار این مکان که با مشکل تأمین آب و آبیاری مواجه بود، به وضعیت مطلوبی خواهد رسید.

,

یوسفیان گفت: برای اجرای این پروژه مبلغ 200 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی هزینه شده است.

,

شهردار نهاوند همچنین از خرید 24 عدد باکس زباله 770 لیتری به‌منظور نصب در معابر خبر داد و گفت: با توجه به تجهیز خدمات شهری به ماشین جمع‌آوری زباله و به جهت ارتقاء سطحی کیفی جمع‌آوری زباله‌های شهری و رعایت اصول و شرایط بهداشتی این شهرداری اقدام به خریداری 24 عدد باکس زباله با زیر مخزنی دیگر برای نصب در معابر سطح شهر نهاوند نموده است.

,

وی بابیان اینکه تعویض و جایگزینی باکس‌های زباله معیوب با باکس‌های جدید ازجمله فعالیت‌های انجام‌گرفته توسط معاونت خدمات شهری بوده افزود: با توجه به گستردگی شهر، اهمیت نظافت و پاکیزگی شهر و همچنین تسریع درروند جمع‌آوری زباله‌ها، تعداد سطل‌های زباله مکانیزه در سطح شهر نهاوند افزایش‌یافته است.

,

یوسفیان در پایان گفت: از عموم شهروندان گرامی تقاضا می‌کنیم با همراهی و همکاری در داشتن شهر تمیز، زیبا و پاک با مجموعه شهرداری همکاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه