اخبار داغ

استاد حوزه علمیه عنوان کرد؛

ادعای بی اطلاعی دیگران درخصوص سند ۲۰۳۰ اهانت به رهبر انقلاب است/ برخی به جای متوقف کردن، در پی توجیه قراداد ننگین ۲۰۳۰ هستند

ادعای بی اطلاعی دیگران درخصوص سند ۲۰۳۰ اهانت به رهبر انقلاب است/ برخی به جای متوقف کردن، در پی توجیه قراداد ننگین ۲۰۳۰ هستند
استاد حوزه علمیه تاکید کرد: این اهانت و جسارت به امام مسلمین و رهبر بزرگوار کشور است که آقایان به راحتی می گویند در خصوص سند ۲۰۳۰ دروغ گفته شده است در حالیکه سند ۲۰۳۰ واقعا مباحث جنسی را آزاد اعلام می کند و برخی مطالب آن را همه باید به عنوان قانون بپذیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله قرهی در گفتگو با ناب نیوز در واکنش به سند 2030، این قرارداد را سند بردگی فرهنگی دانست و گفت: مطالب سند 2030 با دین ما مغایرت دارد و به نوعی برجام دوم در زمینه فرهنگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

این استاد حوزه علمیه عنوان کرد: جای تعجب است چگونه فردی که رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس جمهور کشور است، علنا دروغ بگوید که این سند را امضا نکرده ایم در حالیکه امضای معاون اول وی پای آن وجود دارد؟

,

وی تصریح کرد: آنها مدعی شده اند که مسئله خاصی در این سند وجود ندارد وسعی می کنیم مغایرت نداشته باشد در حالیکه می بینیم درس شهید فهمیده از کتاب ها حذف شده است.

,

آیت الله قرهی با اشاره به سخنان مسئولین دولتی مبنی بر اینکه عده ای از سند 2030 اطلاعی ندارند و روحانیون را شورانده اند، اظهار داشت: آیا این افراد معتقدند رهبر انقلاب سند 2030 را مطالعه نکرده اند و مطلبی را بیان نمودند در حالیکه امام مسلمین و رهبر کشور به طور دقیق به همه چیز نگاه می کنند و اگر کتابی به ایشان بدهید با دقت مطالعه می کنند.

,

وی تاکید کرد: این اهانت و جسارت به امام مسلمین و رهبر بزرگوار کشور است که آقایان به راحتی می گویند در خصوص سند 2030 دروغ گفته شده است در حالیکه سند 2030 واقعا مباحث جنسی را آزاد اعلام می کند و برخی مطالب آن را همه باید به عنوان قانون بپذیرند.

,

این استاد حوزه علمیه بیان کرد: اما از آنجا که رهبری در این زمینه ورود پیدا کردند، آنها ادعا می کنند موضوع خاصی نیست؛ پس چرا تابه حال آن رابیان نمی کردید؟

,

وی تاکید کرد: آنچه که امروز دشمن احساس می کند توسط آن تا موفق می شود، نفوذ فرهنگی و خالی کردن انقلاب از محتوای اصلی آن یعنی اعتقاد و اسلام صلح، دوستی و آشتی در راستای فرامین الهی است و یکی از کارهای مرموزانه و خدعه ای که در دشمن درپیش گرفته، همین تعهد به سند 2030 است.

,

آیت الله قرهی خاطرنشان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب در این زمینه ورود کرده اند ولذا باید به فرمان ایشان متوقف شود اما این افراد به جای متوقف کردن آن، درصدد توجیه این قرارداد ننگین هستند که بدتر از کاپیتولاسیون است و می خواهد تمام نظام فکری و دینی جوانان را از بین ببرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه