اخبار داغ

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع):

امنیت منطقه شمالغرب پایدار و قابل توجه است/آمریکا نمی تواند احساس امنیت مردم را خدشه دار کنند

امنیت منطقه شمالغرب پایدار و قابل توجه است/آمریکا نمی تواند احساس امنیت مردم را خدشه دار کنند
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: امنیت منطقه شمالغرب پایدار و قابل توجه بوده و با تحرکات دشمنان رصد و پاسخ داده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار محمد تقی اوصانلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ امنیت شمال غرب را پایدار و قابل توجه عنوان کرد و گفت: اگر چه دشمنان همه تلاش خود را انجام دادند تا منطقه شمالغرب را به عنوان مبنای پل نا امنی برای ایران قرار دهند اما از سال 90تا 94 همه ساخته های دشمن نقش برآب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه امروز مردم احساس امنیت می کنند و بسیاری از سرمایه گذاران به صورت کلان در این منطقه سرمایه گذاری انجام می دهند،افزود: این میزان سرمایه گذاری ناشی از احساس امنیت است.

,

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به اینکه دشمنان به ویژه آمریکا با نوکر جیره خوار خود عربستان گروهک های تکفیری را برعلیه نظام اسلامی آماده سازی می کنند،یادآور شد: درسال گذشته شاهد بودیم که به تحرکات این کروهگ ها ضربه سنگینی خورد.

,

سردار اوصانلو با بیان اینکه برای مقابله با هر نوع حرکتی از سوی گروهک ها و همپیمانان آمادگی کامل داریم،خاطرنشان کرد: حرکت دشمنان رصد می شود و هیچ مشکلی در منطقه شمالغرب وجود ندارد.

,

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات هم نشان دادند که با همه وجود به صحنه آمده اند،گفت: 70 درصد مردم آذربایجان و 60 درصد کردستانی ها در انتخابات شرکت کردند.

,

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با اشاره به اینکه  مشارکت مردم منطقه شمالغرب در انتخابات دو درصد نسبت به انتخابات گذشته بیشتر بود،تصریح کرد: این حضور نشان می دهد که مردم به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته و نظام را قبول داشته و در صحنه حضور دارند./

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه