اخبار داغ

دبیر جبهه مردمی شهرستان مشگین‌شهر:

مهمترین هدف جبهه مردمی ساماندهی نیروهای ارزشی است

مهمترین هدف جبهه مردمی ساماندهی نیروهای ارزشی است
دبیر جبهه مردمی شهرستان مشگین‌شهر گفت: مهمترین هدف جبهه مردمی ساماندهی نیروهای ارزشی است و انتخابات اخیر نیز یکی از برکات جبهه مردمی بود که جمع کثیری از نیروهای ارزشی را دور هم جمع کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین،بعد از پایان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در مشگین‌شهر شورای مرکزی جبهه مردمی شهرستان مشگین‌شهر تشکیل جلسه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

در این جلسه علی امامقلی‌زاده دبیر جبهه مردمی شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه این جبهه با روحیه قوی به کار خود ادامه خواهد داد گفت: هدف جبهه مردمی، انتخابات ریاست جمهوری نیست بلکه مهمترین هدف این جبهه ساماندهی نیروهای ارزشی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پراکنده شده‌اند و انتخابات اخیر نیز یکی از برکات جبهه مردمی بود که جمع کثیری از نیروهای ارزشی را دور هم جمع کرد.

,

 

,

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دو تفکر در کشور به وجود آمد تفکر اول اعتقاد به اسلام ناب محمدی، اعتقاد به درون گرا بودن، عدم وابستگی به غرب و شرق و توجه به اقتصاد و تولیدات داخلی است اما تفکر دوم که همان تفکر غرب‌گراست، تفکری که اقتصاد کشور را در بیرون از مرزهای کشور جستجو می‌کند، تفکری که ارتباط با آمریکا را تنها راه نجات خود می‌داند و فرهنگی غربی را در این کشور پیاده می‌کند.

,

 

,

دبیر جبهه مردمی شهرستان مشگین‌شهر در خصوص انتخابات اخیر گفت: در این انتخابات جریان ارزشی پیروز میدان بود چرا که با دستان خالی و در برابر یک رقابت ناسالم بالغ بر 16 میلیون نفر به این جریان لبیک گفتند هر چند که به علت عدم شناخت گزینه‌ها برخی افراد از روی ناآگاهی در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

,

 

,

امامقلی‌زاده گفت: فردی که خود را انقلابی می‌داند باید همیشه در صحنه حضور فعال داشته باشد و این جبهه نیز ادامه خواهد داشت و مشکلات مردم را پیگیری و دنبال خواهد کرد تا به اهداف انقلاب خود دست یابد.

,

 

,

وی ادامه داد: برخی ضعف‌ها و کاستی‌هایی نیز وجود دارد که به مرور زمان این ضعف ها شناسایی و به نقاط قوت تبدیل خواهد شد.

,

 

,

در پایان این جلسه سوگند نامه جبهه مردمی انقلاب اسلامی قرائت و اعضای شورای مرکزی در شهرستان مشگین‌شهر این سوگند نامه‌ای را امضاء کرده و متعهد شدند که دوشادوش برادران و خواهران در این جبهه تمام توان خود را برای پاسداری از انقلاب اسلامی وترویج و تعمیق گفتمان انقلاب و مکتب امام خمینی و اندیشه‌های مقام معظم رهبری و ادامه راه شهیدان بکار بگیرند و از تلاش و مبارزه برای اجرای فرامین معظم له و خدمت به مردم محروم و مستضعفان و رفع فقر و فساد و تبعیض و تحقق عدالت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران و مبارزه مستمر با ظلم و ظالم دمی نیاسایند.

,

 

,

همچنین متعهد شدند به وحدت و انسجام درون جبهه انقلاب را ارج نهند و از هرگونه اقدام وحدت شکن و مخالف مبانی رهبری و اصول و ارزش های اسلامی و اخلاقی و آنچه در مرامنامه جبهه منعکس است اجتناب نمایند و به ماموریت انقلابی در راستای جذب و سازماندهی و تبین و فعال سازی کمیته و حضور در جلسات متشکله شورای مرکزی شهرستان و... اهتمام لازم بعمل آورند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه