اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

رهبری، آیین الهی و مردم سه رکن اصلی نظام هستند

رهبری، آیین الهی و مردم سه رکن اصلی نظام هستند
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: رهبری، آیین الهی و مردم سه رکن اصلی نظام هستند، مبلغان موفقیت های نظام اسلامی را به مردم بازگو کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام علی سعیدی در جمع علما و روحانیون گنبدکاووس با اشاره به اینکه قرآن 9 عامل  برای شکست انقلاب زمان موسی بن عمران برشمرده است، افزود: در آن زمان یکی از دلایل شکست انقلاب این بود که خواص فرمایشات رهبری را طور دیگری به مردم انتقال می دادند و از دیگر عوامل شکست طبق گفته قرآن این بود که مردم شعارهای انقلاب را فراموش کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه,

وی در ادامه از تمام مبلغان خواست تا شعارهای انقلاب را یادآور شوند و با مردم در میان بگذارند و بر آنها تاکید کنند.

,

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه بعد از 15 قرن، در این سرزمین حاکمیت دینی شکل گرفته است و این انقلاب به پیش می رود و در این مدت به بسیاری از اهداف دست پیدا کرده ، باید از این موهبت الهی قدردانی کنیم و پاسداری از انقلاب و نظام یکی از الزامات است، اگر بی توجه باشیم، از نعمت انقلاب محروم می شویم.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه رهبری، آیین الهی و مردم از ارکان اصلی این انقلاب هستند، گفت: موفقیت های انقلاب را برای مردم شرح دهید و ذهن آنها مردم را نسبت به موفقیت ها و کارآمدی نظام روشن کنید.

,

حجت الاسلام علی سعیدی در ادامه با تبیین رسالت مبلغان در بهره گیری از فرصت های تبلیغی،‌افزود: در زمان تبلیغ یکی از الزامات تاثیرگذاری مبلغ، پیام است، پیام باید هم احساسی و هم تعقلی باشد و هم شعور و هم شور لازم است ، یکی دیگر از رکن های تبلیغ زمان شناسی است و بیانات آن با نیاز جامعه متناسب باشد، از دیگر موارد تهدید شناسی است، مبلغ بداند دشمن کیست  و آن را بشناسد، شبهه شناسی کند و بداند چه شبهاتی درذهن مردم القاء شده است.

,

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط و فراز و نشیب در سخنرانی نیز از مواردی است که مبلغ به آن باید توجه کند، گفت: یکی از رکن های دیگر تبلیغات، پیام گیرنده است، روحیات مخاطب را بشناسیم و بدانیم او از چه مسائلی رنج می برد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران  با اشاره به اینکه دشمن سعی می کند ناکارآمدی نظام را به مردم القاء کند، گفت: امروز دستاوردهای بسیاری در این کشور در حوزه های مختلفی به دست آمده است که باید موفقیت های نظام بازگو شود.

,

وی گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار طلایی والهی است برای ترویج مکتب الهی و مبلغان به این رسالت تجه داشته باشند و از فرصت های تبلیغی کامل استفاده را کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه