اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد؛

کشف بیش از ۲۰ کیلو گرم مواد مخدر در زنجان/سوداگران مرگ دستگیر شدند

کشف بیش از ۲۰ کیلو گرم مواد مخدر در زنجان/سوداگران مرگ دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان رنجان از کشف 19 کیلو 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در استان زنجان خبر داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی آزادی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در راستای از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، اظهار کرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در ادامه تحقیقات خود دریافتند این متهم قصد دارد محموله موادمخدر را بوسیله یک دستگاه سوار پراید به یکی از شهرستان های استان زنجان انتقال دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه عملیات دستگیری این متهم آغاز و با تشکیل شش اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان و شهرستان طارم و زنجان به اجرا درآمد،تصریح کرد: مأموران موفق شدند متهم را در محور زنجان – خرمدره شناسایی و دستگیر کنند.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه ماموران در بازرسی دقیق  از این خودرو 19 کیلو  600 گرم ماده مخدر از نوع تریاک که در داخل کوله پشتی متهم جاسازی شده بود کشف کردند، افزود: این متهم  با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

,

کشف یک کیلو گرم مواد مخدر صنعتی در شهرستان ابهر

, کشف یک کیلو گرم مواد مخدر صنعتی در شهرستان ابهر , کشف یک کیلو گرم مواد مخدر صنعتی در شهرستان ابهر ,

سردار آزادی از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه درشهرستان ابهرخبر داد.

,

وی با اشاره به اینکه در پی دریافت خبری مبنی برحمل و توزیع مقادیری مواد مخدر ازنوع شیشه توسط سوداگر مرگ بنام م- د ساکن اطراف ابهر ،موضوع دردستورکارپلیس مبارزه باموادمخدر،آگاهی وکلانتری 11 شهرستان ابهرقرار گرفت.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه ماموران با تشکیل اکیپ های ویژه با مستقر شدن و کنترل  خیابان های مواصلاتی سطح حوزه استحفاظی ؛ نهایتا با توقیف و بازرسی یک دستگاه خودرو پژو مقداریک کیلوگرم شیشه جاسازی شده در خودرو را کشف کردند.

,

سردار آزادی خاطرنشان کرد:دراین زمینه یک نفرمتهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

,

وی با بیان اینکه مبارزه قاطع و بی امان با سوداگران مرگ از اولویت های کاری نیروی انتظامی است به خانواده ها توصیه کرد: در فرزندان خود این باور را ایجاد کنیم که برای شاد زیستن نیازی به مصرف مواد مخدر نیست و شادی کاذب مصرف مواد مخدر، به سرعت جای خود را به غم و اندوه خواهد داد.

,

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر اظهار داشت: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس  می تواند گام موثری در برخورد با  قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد. 

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه