اخبار داغ

پس از گذشت 5 سال:

پروژه نیمه‌تمام سالن ورزشی منطقه «حصار طرقبه» تکمیل شد

پروژه نیمه‌تمام سالن ورزشی منطقه «حصار طرقبه» تکمیل شد
رئیس اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز با اشاره به انجام و تکمیل پروژه نیمه‌تمام سالن ورزشی منطقه حصار شهر طرقبه گفت: با حضور و همت روحانیت مستقر روستاهای مختلف شهرستان، برنامه‌هایی مناسب برای نشاط و سلامتی اقشار روستایی اجرایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا سعیدی رئیس اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز در گفتگو با طرقبه نیوز، اظهار کرد: همایش «علم ورزش و جوانان» با حضور 150 نفر از مربیان سطح استان خراسان رضوی به میزبانی طرقبه شاندیز و با تدریس رئیس کمیته آموزش فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در روزهای ابتدایی خردادماه در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

وی افزود: در همین راستا تجلیل از اسطوره دو و میدانی ایران و جهان استاد «علی باغبانباشی» رکوددار دوی ماراتن جهان، اسطوذه المپیک 1953 و مشعل‌دار بازیهای آسیایی 1974 تهران در شهرستان طرقبه شاندیز برگزار شد که در آن با حضور مسئولان و مقام‌آوران ورزشی رونمایی از تمبر یادبود ایشان انجام شد.

,

 

,

رئیس اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز گفت: تجلیل از 10 پیشکسوت ورزش و قهرمانان دو و میدانی طرقبه شاندیز در سطح کشوری و همچنین از 3 قهرمان پرورش اندام استان خراسان رضوی نیز در این مراسم تقدیر به عمل آمد.

,

 

,

وی ضمن تبریک ماه رمضان اعلام کرد: با حلول ماه مبارک مسابقات تحت عنوان جام‌های مختلف علی الخصوص فوتسال و والیبال در شهرهای طرقبه و شاندیز برگزار می‌شود به طوریکه مراسم اختتامیه آن در نزدیکی عید فطر می‌باشد.

,

 

,

سعیدی با اشاره به انجام و تکمیل پروژه نیمه‌تمام سالن ورزشی منطقه حصار شهر طرقبه گفت: با حضور و همت روحانیت مستقر روستاهای مختلف شهرستان امیدواریم برنامه‌هایی مناسب برای نشاط و سلامتی اقشار روستایی اجرایی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه