اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با دانا:

دولت در چهار سال دوم تمام توان و ظرفیت خود را در زمینه "تولید" بکارگیری کند/اگر مسئله "تولید" در کشور رفع شد مشکل بیکاری نیز حل می شود

دولت در چهار سال دوم تمام توان و ظرفیت خود را در زمینه "تولید" بکارگیری کند/اگر مسئله "تولید" در کشور رفع شد مشکل بیکاری نیز حل می شود
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت باید در چهار سال آینده تمام توان خود را در زمینه تولید بکارگیری کند.
[

احمد انارکی محمدی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص اولویت های اقتصادی دولت در چهار سال آینده گفت: دولت باید در چهار سال آینده تمام توان خود را در زمینه تولید بکارگیری کند به صورتی که تمام واحدهای صنعتی و تولیدی کشور در این چهار سال تماما احیا شده و از همین بخش بتوانیم نرخ اشتغال را هم در کشور کاهش دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با بیان اینکه باید نظام بانکی هم در راستای کمک به تولید تلاش کند، اظهارداشت: باید سیاست های نظام بانکی کشور نیز در راستای حمایت از تولید تهیه و تنظیم شوند، باید این سیاست ها به گونه ای باشند که واحدهای تجاری و صنعتی به راحتی بتوانند از آنان اخذ وام کنند.

,

 

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: امروز "تولید و اشتغال" یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی کشور بشمار می رود و باید دولت به این دو بخش توجه ویژه ای داشته باشد و تمام سیاست های خود را در راستای رونق این دو مولفه اقتصادی تهیه و تنظیم کند.

,

 

,

محمدی با بیان اینکه اگر مسئله تولید در کشور حل شود به دنبال آن اشتغال نیز افزایش می یابد، عنوان کرد: با توجه به اینکه تولید یکی از اصلی ترین مولفه های اقتصادی است اگر مشکلات و مسائل مربوط به تولید در کشور حل شود به دنبال آن هم شاهد کاهش نرخ بیکاری در کشور خواهیم بود و هم از طرفی دیگر اقتصاد کشور از حالت رکود و یکدستی خارج می شود.

,

 

,

وی در بخش پایانی اظهارات خود افزود: با توجه به مطالبی که گفته شد دولت باید در چهار سال آینده از تمام ظرفیت خود برای احیای واحد های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل استفاده کند و همچنین به صنعتگران و تولیدکنندگان برای افزایش تولید خود تسهیلات بانکی ارائه دهد.

,

 

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: همچنین سیاست خارجی دولت باید به گونه باشد که بتوانیم محصولات و تولیدات کشور را در سایر کشورها عرضه کنیم و نگاه ما برای تامین نیاز های کشور به داخل کشور و به دست تولید کنندگان  داخلی باشد تا اینکه به خارج کشور.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه