اخبار داغ

گزارش حادثه کلاغ لانه همدان

سقوط کوهنورد از ارتفاع 300 متری+ فیلم و عکس

سقوط کوهنورد از ارتفاع 300 متری+ فیلم و عکس
کوهنورد جوان بر اثر بی احتیاطی از سوزنی های کلاغ لانه در کوهستان الوند استان همدان به داخل دره و عمق 300 متری سقوط کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری همدان ورزش،انجمن پزشکی کوهستان ایران: بنا بر تماس تلفنی رئیس هیات کوهنوردی استان و تماس کوهنوردان با مرکز کنترل عملیات هلال احمر در تاریخ  3 خرداد  مبنی بر سقوط یک کوهنورد از سوزنی های کلاغ لانه یک تیم زمینی از میدان میشان و تیم واکنش سریع پس از هماهنگی با هلیکوپتر به منطقه اعزام شد.
  پس از رسیدن به منطقه با توجه به اینکه گزارش های محل سقوط مختلف بوده پس از چند دور گشت هوایی کوهنوردانی نزدیک قله مشاهده شدند که با دست به تیم علامت میدادند و اینطور  برداشت شد که مصدوم در آن منطقه میباشند با تلاش خلبان ها در فاصله 500 متر محل اشاره شده فرود آمده و به سمت کوهنوردان حرکت کردیم با رسیدن به ایشان گفتند که از مصدوم خبر ندارند ؟؟؟!!!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش, همدان ورزش,
,

با توجه به اینکه محل نشستن طولانی برای هلیکوپتر مقدور نبود با خلبان هماهنگ شد که پس از 45 دقیقه برگردد و تیم به صورت زمینی به سمت مصدوم که در حدود  300 متر سقوط کرده بود پس از تثبیت با کمک کوهنوردان که تلاش قابل تقدیری را انجام دادند.

,

مصدوم از وسط دره به سمت پناهگاه کلاغ لانه حمل گردید و پس از رسیدن هلیکوپتر به بیمارستان منتقل گردید.

,

نکات قابل توجه  تلاش و کمک موثر کوهنوردان حاضر در منطقه و پزشک کوهنوردی که در منطقه بود برای حمل  و کمک به مصدوم بود.
دوم علامت دادن بیمورد کوهنوردان نزدیک قله بود که بدون اطلاع از حادثه به هلیکوپتر علامت دادند و باعث تاخیر در عملیات شدند.
لطفا فرهنگ کوهنوردی را بالا ببریم  و با جان نفرات بازی نکنید هلیکوپتر یک وسیله است نه اسباب بازی برای دست تکان دادن با این کار تیم را به اشتباه نیندازید.
 

,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه