اخبار داغ

فرماندار رزن خبرداد:

ساخت رمپ معلولین برای ۳۳ درصد از ادارات شهرستان رزن

ساخت رمپ معلولین برای ۳۳ درصد از ادارات شهرستان رزن
فرماندار رزن با اشاره به ساخت رمپ برای ۳۳ درصد از ادارات شهرستان رزن عنوان کرد: از ۳۱ اداره شهرستان رزن که مورد بررسی قرار گرفته در ۱۰ اداره رمپ عبور معلولین ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح رزن،فتحعلی حسینی در جلسه مناسب سازی اماکن عمومی شهرستان رزن با بیان اینکه مناسب سازی ادارات باعث حضور فعال معلولان در جامعه خواهد شد، گفت: معلولیت محدودیت نیست و می‌توان با مناسب سازی اماکن عمومی مشکل تردد معلولان در دستگاه ها و ادارات را رفع کرد که در نتیجه آن معلولین حضور پر رنگ تری در جامعه خواهند داشت.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح رزن،,

وی یادآور شد: با توجه به اینکه جمعیت کشورمان در چندین سال آینده رو به سالمندی می رود باید مناسب سازی اماکن عمومی در اولویت برنامه های ادارات به ویژه شهرداری ها قرار گیرد.  

,

 فرماندار شهرستان رزن گفت: ساختمان ۱۰ اداره در شهرستان رزن به رمپ عبور معلولان مجهز شده است.

,

وی با اشاره به اهمیت مناسب سازی اماکن عمومی افزود: ۴ جلسه ستاد مناسب سازی اماکن عمومی در شهرستان رزن تشکیل و ۲۳ مصوبه تصویب شده که از این تعداد ۵۰ درصد مصوبه ها اجرایی شده است.  

,

حسینی در پایان گفت: شهرداریها باید در زمینه صدور پروانه ساختمانی، پایان کار، کنترل نقشه و اصلاح معابر شهری اقدام کنند و اهمیت و نظارت زیادی به مناسب سازی داده شود.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه