اخبار داغ

محرومیت دانشجویان پیام نور خرمشهر از امکانات اولیه آموزشی

محرومیت دانشجویان پیام نور خرمشهر از امکانات اولیه آموزشی
در حالی که برگزاری امتحانات پایان ترم در دانشگاه ها نزدیک است. دانشجویان دانشگاه پیام نور خرمشهر نیز مانند سایر دانشجویان خود را برای این ایام آماده می کنند،هنوز برخی کمبود امکانات آموزشی از سویی و تقارن ماه مبارک رمضان با زمان برگزاری امتحانات از سویی دیگر می طلبد مسئولین دانشگاه‌ها اهتمام ویژه ای برای ارائه خدمات به دانشجویان داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از "موج چهارم"،یکی از مشکلاتی که از دیرباز دانشجویان پیام نور خرمشهر با آن مواجه بوده و درحال حاضر بیش از پیش نمود پیدا کرده است مسأله کمبود فضای کتابخانه دانشگاه و عدم تجهیز به ساده ترین امکانات آموزشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج چهارم,

دانشجوی دختر دانشگاه پیام نور خرمشهر در مصاحبه با "خبرنگار موج چهارم" ضمن اشاره به عدم وجود کتاب های درسی جدید در کتابخانه این واحد عنوان کرد: علاوه بر این مشکل، کتابخانه فاقد وسایل سرمایشی مناسب است که در روزهای گرم تابستان و ایام ماه مبارک رمضان مشکلات بسیاری برای دانشجویان ایجاد می کند.

,

یکی دیگر از دانشجویان به لزوم راه اندازی اتاق مباحثه در کتابخانه اشاره و خاطر نشان کرد: بیشتر کتابخانه ها از فضایی برای تبادل نظر دانشجویان بهره مند هستند اما این درحالی است که در دانشگاه ما نه تنها این امکانات وجود ندارد بلکه فضای بسیار کوچک کتابخانه سبب شده تا  قسمت پسرانه و دخترانه به دلیل انعکاس صدا دائما دچار مشکل شوند.

,

دانشجوی سال سومی دیگری ضمن بیان نبود سلف و کمبود وقت دانشجویان اضهار می کند: در تمام طول سال با این مشکل مواجه هستیم اما این کمبود در ایام امتحانات وزمانیکه دانشجویان بیشتر وقت خود را برای مطالعه اختصاص داده اند بیشتر احساس می شود.

,

دانشجویان این دانشگاه درحالی از کمبود امکانات اولیه همچون میز و صندلی های نامناسب، نبود وسایل سرمایشی مناسب در گرمای تابستان و دسترسی به کتاب های جدید رنج می برند که در سال تعدادی مراسم و جشن بدون محتوا و خروجی برگزار می شود.

,

بنا به شواهد و شنیده ها بخشی از مشکلات این دانشگاه از ساختار نامناسب آن، عدم تناسب با فضای آموزشی و تبدیل آن از مرکز درمانی به دانشگاه ناشی می شود اما قطعا بخش بزرگی از دانشجویان به سوء مدیریت و عدم توجه لازم مسئولان باز می گردد.

,

تنها چند روز از سوم خردادماه  و حماسه آزادسازی خرمشهر گذشته؛ شهری که به گفته امام راحل دین خود را به اسلام ادا کرده است اما فرزندانش امروز  پس از گذشت چند دهه همچنان در حسرت ساده ترین امکانات آموزشی می سوزند؛ انتظار می رود مسئولان دانشگاه با در نظر گرفتن این امر چاره ای برای حل دغدغه های دانشجویان این دانشگاه بردارند

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه