اخبار داغ

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان پلدختر مطرح کرد:

ویزیت رایگان 300 نفر از نمازگزاران پلدختری

ویزیت رایگان 300 نفر از نمازگزاران پلدختری
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان پلدختر گفت: ۲ ایستگاه سنجش سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی در مصلی الغدیر شهر پلدختر برپا و بیش از 300 نفر از نمازگزاران به‌صورت رایگان سنجش سلامت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛ ناصربابایی مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان پلدختر گفت:در نماز جمعه  این هفته ۲ ایستگاه سنجش سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی در مصلی الغدیر شهرستان پلدختر برپاشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,
, ,

وی گفت: طرح سنجش سلامت به مناسبت آزاد سازی خرمشهر بر پا شد و خدماتی پزشکی را به صورت کاملا رایگان در اختیار نمازگزاران قرار گرفت.
,
,

بابایی اظهار داشت: اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی پلدختر در دو ایستگاه سنجش سلامت به اجرای طرح سلامت کنترل و اندازه‌گیری فشارخون نمازگزاران پرداخت.
,
,
 
,
مسئول بسیج جامعه پزشکی یادآور شد: نمازگزاران پلدختری علاوه بر انجام تست فشارخون، توسط کارشناسان مربوطه مشاوره رایگان شدند.
,
, ,

وی در ادامه گفت: بسیج جامعه پزشکی شهرستان پلدختر در دو ایستگاه سنجش سلامت که در مصلی این شهرستان بر پا کرد توانست بیش از 300 نفر از نمازگزاران را ویزیت رایگان کرد و خدمات پزشکی به غیر از ویزیت رایگان به این عزیزان  ارائه داده شد که این خدمات به صورت کاملا رایگان انجام گرفت و آن دسته از افرادی که در معرض بیماری خطرناک بودند مورد مشاوره رایگان هم قرار گرفتند.
,
,

انتهای پیام/
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه