اخبار داغ

معاون وزیر اداره داخلی سوریه اعلام کرد:

85 میلیارد دلار، خسارت های سوریه از جنگ داخلی

85 میلیارد دلار، خسارت های سوریه از جنگ داخلی
"لوی خریطه" وزیر اداره داخلی سوریه اعلام کرد، تا پایان سال 2016، کل خسارت های مستقیم که به دارایی های عمومی و خصوصی در سوریه وارده شده، 7.360 تریلیون لیره سوریه (بیش از 14 میلیارد دلار) تخمین زده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس" پایگاه "الدیار" لبنان نوشت: "لوی خریطه" وزیر اداره داخلی سوریه اعلام کرد، تا پایان سال 2016، کل خسارت های مستقیم که به دارایی های عمومی و خصوصی در سوریه وارده شده، 7.360 تریلیون لیره سوریه (بیش از 14 میلیارد دلار) تخمین زده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

خریطه افزود: این در حالی است که میزان خسارت های غیر مستقیم 36.540 تریلیون لیره سوریه (بیش از 70 میلیارد دلار) تخمین زده شده است.

,

وی در خصوص نتایج تجاوز و جنگ تحمیلی علیه سوریه و آواره گان سوری در داخل و خارج کشور گفت: تعداد ساختمان های عمومی آسیب دیده 27438 ساختمان می باشد و تعداد وسایل به سرقت برده شده وآسیب دیده نیز 32809 وسیله است.

,

وی همچنین تصریح کرد: تعداد زیادی از سازمان های کمک های بشر دوستانه در سوریه فعال هستند، از جمله 10 سازمان تابع سازمان ملل، 2 سازمان منطقه ای، 17 سازمان بین المللی، تعدادی آزانس متخصص در سوریه فعالیت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه