اخبار داغ

رئیس اتحادیه نانوایان:

لزوم یکسان سازی قیمت آرد توسط دولت/ قیمت نان در ماه رمضان تغییری نکرده است

لزوم یکسان سازی قیمت آرد توسط دولت/ قیمت نان در ماه رمضان تغییری نکرده است
رئیس اتحادیه نانوایان گفت: دولت باید در مسیر یکسان سازی آرد قرار گیرد تا شرایط لازم برای رقابت سالم و عرضه نانی با کیفیت فراهم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری«رازق»  ، قاسم زراعتکار رئیس اتحادیه نانوایان در گفت و گو با خبرنگار «رازق» از ثبات قیمت انواع نان در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: نرخ انواع نان های تافتون، سنگک، بربری و لواش تغییری نکرده است و در ماه رمضان نیز نرخ نان با همان تعرفه سابق عرضه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری«رازق»  , رازق,

وی درباره نانوایی های آزادپز و یارانه ای بیان کرد:
20درصد از نانوایی ها کل کشور آزادپز هستند که این مقدار در سطح استان تهران 24و نیم درصد است و 80درصد از مابقی نانوایی های کل کشور از آرد یارانه ای استفاده می کنند.

,
,

رئیس اتحادیه نانوایان با بیان اینکه قیمت نان در نانوایی های آزادپز بستگی به عرضه و تقاضا دارد، افزود: قیمت نان در نانوایی های آزادپز بر اساس دستورالعملی که به آنها ابلاغ شده است می باشد و به توافق بین مشتری و فروشنده و بر مبنای حجم و وزن نان، مقدار کنجد و...ارتباط دارد.

,

زراعتکار با اشاره به یکسان سازی آرد در کلیه نانوایی ها، بیان کرد: دولت می بایست در مسیر یکسان سازی آرد قرار گیرد تا شرایط لازم برای رقابت سالم و عرضه نانی با کیفیت که منجر به رضایت مصرف کننده می باشد را فراهم کند.

,

وی اتحادیه ها را پل ارتباطی بین بخش های مرتبط عنوان کرد و افزود: اتحادیه ها پل ارتباطی بین دولت، مصرف کنندگان و اعضای صنف هستند که می بایست با تعامل و همکاری بیشتر شرایط لازم برای رضایتمندی کلیه افراد مذکور و مردم را فراهم سازند.

,

رئیس اتحادیه نانوایان، در پایان با تشکر از کلیه همکاران خود در سطح کشور خاطرنشان کرد: از کلیه نانوایان زحمتکش خواهشمندم که در این ماه مبارک با وجود تمام مشکلاتی  که در این صنف متحمل می شوند نانی با کیفیت به مردم عرضه کنند تا دعای خیر مردم در سفره ماه رمضان پشت سر آنها باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه