اخبار داغ

رئیس انتقال خون بروجرد:

اهدای خون در ماه رمضان فراموش نشود/خونگیری تا 12 شب انجام می شود

اهدای خون در ماه رمضان فراموش نشود/خونگیری تا 12 شب انجام می شود
رئیس انتقال خون بروجرد گفت: اهدای خون در ماه مبارک رمضان ضروری است و خونگیری بعد از افطار هم انجام تا ساعت 12می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از بازتاب بروجرد  "غلامرضا حامدی" رئیس انتقال خون بروجرد گفت: همه ساله با فرا رسیدن  ایام ماه رمضان اهدای خون کاهش می یابد اما باید توجه داشت که اهدای خون برای روزه داران ضرری ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد, بازتاب بروجرد,   , "غلامرضا حامدی" رئیس انتقال خون بروجرد , گفت: همه ساله با فرا رسیدن  ایام ماه رمضان اهدای خون کاهش می یابد اما باید توجه داشت که اهدای خون برای روزه داران ضرری ندارد.,

 

,

وی اضافه کرد: روزه دارانی که وعده سحری میل کردهاند می توانند اوایل صبح اهدای خون کنند اما به دلیل این که برخی تمایل دارند بعد از افطار خونگیری انجام شود، انتقال خون در یک ماه رمضان همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده خونگیری است.

,

 

,

به گفته وی با توجه به این که نیازمندان به خون همیشگی هستند نیاز است که اهدا کنندگان مستمر در این ایام اقدام به اهدای خون کنند تا مشکلی برای نیازمندان به خون به وجود نیاید.

,

 

,

حامدی اظهار داشت: البته در صورت کمبود فرآورده های خونی، این سازمان اقدام به خونگیری به صورت سیار از ادارت و کارخانجات می کند و حدود هفت درصد خون های اهدایی در بروجرد از طریق گروه های سیار تهیه می شود.

,

 

,

رئیس انتقال خون بروجرد تصریح کرد: هرساله در روزهای ابتدایی ماه رمضان شاهد کاهش اهدای خون هستیم و نیاز است که اهداکنندگان به صورت مستمر اقدام به اهدای خون کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه