اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار خبر داد:

اعزام 200 مبلغ در ایام ماه مبارک رمضان به روستاها سبزوار

اعزام 200 مبلغ در ایام ماه مبارک رمضان به روستاها سبزوار
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت: 200مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان به روستاهای سه شهر سبزوار داروزن و خوشاب اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمد جواد سجادی نژاد در گفت و گو با بصیر سبزوار با بیان اینکهپیش بینی شده است در ماه رمضان بیش از 200مبلغ و مبلغه به روستاهای سه شهرستان اعزام خواهند شد اظهارداشت: این تعداد روحانی با درخواست های که از روستاها به این اداره رسیده اعزام خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی با اشاره به اینکه 36 روستا در حال حاضر دارای روحانی مستقر طرح هجرت و 10روستا از روحانی طرح هدایت بهره می برند تاکید کرد: برای تامین روحانی حدود 300روستای تابع سه شهرستان مشکلی نبوده و درخواست تمام روستاها تامین می شود.

,

 

,

سجادی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه احداث و ایجاد خانه عالم مهم ترین شرط برای حضور روحانی مستقر در روستا است ادامه داد: در حال حاضر 36 روحانی به صورت بلند مدت و طرح هجرت در روستا ها حضور دارند و چند روستا نیز دارای خانه عالم می باشد که برای تعیین روحانی در نویت اداره کل استان قرار گرفته ایم.

,

 

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با بیان اینکه از اقدامات اداره تبلیغات اسلامی طرح شناسایی ملاها و روحانیون سنتی در روستاها است ادامه داد: براساس شناسایی های انجام شده روستاهایی که درخواست مبلغ در ماه های رمضان و محرم نمی دهند از این افراد در روستا استفاده می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه