اخبار داغ

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

باید فرزندانمان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم +تصاویر

باید فرزندانمان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم +تصاویر
گل‌گل: هدف برگزاری چنین مراسماتی آشنایی فرزندان شهرستان دزفول با فرهنگ ایثار و شهادت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از “دزفول امروز“، مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دزفول فعالیت های این کانون برای بزرگداشت روز چهارم خرداد را تشریح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دزفول امروز,

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دزفول در گفت و گو با خبرنگار دزفول امروز بیان کرد: فعالیت های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی به مناسبت چهارم خرداد ماه روز مقاومت و پایداری- روز دزفول بصورت همزمان در مراکز چهارگانه ی این کانون برگزار می شود.

,

سعید گل گل بیان کرد: این فعالیت ها در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دزفول با شور و حالی وصف ناپذیر و حضور عاشقان شهدا و کودکان و نوجوان  عضو کانون و والدین آنها اجرا گردید.

,

وی اذعان نمود: هدف از برگزاری این مراسمات این است که ما باید فرزندان شهرستان دزفول را با فرهنگ ایثار و شهادت و جانبازی های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم.

,

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دزفول افزود: این برنامه ها شامل کارگاه نقاشی با موضوع مقاومت و شهادت، کارگاه طراحی پوستر، کارگاه سفال با موضوع مکان های دیدنی دزفول، معرفی وقایع جنگ و بیان رشادت های مردم مقاوم دزفول برای کودکان و نوجوانان، نگارش اشعاری در وصف دزفول در کارگاه خوشنویسی، کارگاه چاپ نمادهای ایثار و شهادت با حضور کودکان و مادران، برگزاری جشنواره ی غذاها و دسرهای دزفولی و مزین کردن آنها با نام دزفول و ترسیم پرچم ایران بر روی آنها بود.

,

گل گل خاطر نشان کرد: همچنین مسابقه ی عکاسی با عنوان “دیدنی های شهر من دزفول” برای کودکان و نوجوانان و والدین برگزار گردید.

,

وی اذعان داشت: حضور همکاران مراکز دزفول در ویژه برنامه ی چهارم خرداد در مصلای نماز جمعه ی امام علی علیه السلام و نیز شرکت در مراسم افتتاح موزه ی فرهنگی دفاع مقدس از دیگر برنامه های انجام شده در روز مقاومت و پایداری مردم دزفول می باشد.

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه