اخبار داغ

گزارش/

کیفیت نامطلوب نان در جوین صدای مردم را در آورده است

کیفیت نامطلوب نان در جوین صدای مردم را در آورده است
جمعی ازشهروندان شهر نقاب وحتی تعدادی از نانوایان از وضعیت نامطلوب نان در این شهرستان اظهار گلایه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آل نور، در سبد خانوار، نان یکی از اصلی ترین کالاها است و به عنوان مهمترین غذایی مصرفی مردم محسوب می شود و این فرآورده همواره بیشترین سهم را در هرم غذایی و بخش جدایی ناپذیر سفره ها و نقش عمده ای در سفره خانواده ها داشته و دارد، اما متاسفانه کیفیت نان تولید شده در  شهرستان جوین، مطلوب نیست و بخش زیادی از آن به ضایعات تبدیل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آل نور,

یکی از شهروندان جوینی در گفت و گو با خبرنگار آل نور در این خصوص گفت: معولا دوسوم ازیک قرص نانی که  از نانوایی های سطح شهرستان خریداری می کنیم،  قابل استفاده نیست .

,

جلمبادانی افزود: من ازبیشتر نانوایی های سطح شهر نان تهیه کرده ام ولی  بیشتر آن ها بی کیفیت است.

,

 

,

 یکی دیگر از شهروندان جوینی بیان داشت: وضعیت نامناسب نان مارابه سطوح آورده است تاحدی که ناچاریم فقط ازبرنج استفاده کنیم.

,

 

,

یکی ازمتصدیان نانوایی شهرنقاب گفت: مشکل اصلی ازآردهای تحویلی است ونانواها تمام تلاش خودرا برای افزایش کیفیت نان انجام می دهند.

,

 

,

سبزواری افزود: به نظر من اگر آرد از کاخانجات نیشابور و اسفراین تحویل شود، کیفیت نان مطلوب خواهد بود.

,

 

,

وی تاکید کرد: نمی دانم برای توزیع کنندگان چه مشکلی هست که نمی توانند ازکارخانه اسفراین که درجوارشهرستان جوین واقع شده وهزینه حمل کمتری دارد آرد تحویل دهند.
 

,
,

مسئول آرد ونان شهرستان جوین گفت:مابرای رضایت شهروندان ازتمامی راه های موجود برای متقاعد کردن مسئولین برای تحویل آرد باکیفیت استفاده کرده ایم ولی نتیجه ای جاصل نشده است.

,

 

,

حسن عباسی  تصریح کرد: موضوع کیفیت نامطلوب آرد را ازطریق نمایندگان مجلس، مسئولین استانی و فرمانداری پیگیری کرده ایم ولی نتیجه ای حاصل نشده است.

,

 

,

وی یادآورشد :اگر آرد مصرفی از دوشهرستان همجوار تحویل شود مطمئنا کیفیت نان بالا خواهد رفت.

,

 

,

فرماندارشهرستان جوین در این خصوص اظهار داشت:  برای حل این مشکل اقدامات مناسبی انجام شده ولی مدیران استانی مشکل حمل ونقل را یکی ازبزرگترین موانع تهیه آرد اعلام می کنند.

,

 

,

جمشیدی افزود : برای بهبودکیفیت نان درشهرستان جوین بایداز ابزارهای مختلفی استفاده شود که ایجادمجتمع های نانوایی واستفاده ازشاطرهای متخصص یکی ازشیوه های تهیه نان مرغوب است .

,

 

,

وی یادآور شد: درحال حاضرنیمی ازنان های تولیدی به علت نامرغوب بودن طعمه حیوانات می شود .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه