اخبار داغ

معاون بین الملل مجمع جهانی اساتید مسلمان:

هدف 2030 ترویج تفکر سکولار است/ اجرای چراغ خاموش سند2030در مدارس

هدف 2030 ترویج تفکر سکولار است/ اجرای چراغ خاموش سند2030در مدارس
معاون بین الملل مجمع جهانی اساتید مسلمان گفت: اجرایی شدن سند 2030 در مدارس با توجه به حذف آموزه های دینی سبب سکولار و لاییک کردن دانش آموزان خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مرآت، حجت‎الاسلام والمسلمین عباس نصیری‌فرد معاون بین الملل مجمع جهانی اساتید مسلمان و رئیس اندیشکده مطالعات جهان در گفتگو با خبرنگار مرآت  درخصوص سند 2030 گفت: دولت یازدهم بصورت چراغ خاموش سند 2030 را امضا و در برخی از مدارس نیز اجرایی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت, مرآت,

نصیری فرد همچنمین تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از جمله نهادهای دولتی دخیل در تصویب سند 2030 بودند.

,

 حذف آموزه های دینی و اعتقادی با سند 2030

,  حذف آموزه های دینی و اعتقادی با سند 2030,

معاون بین الملل مجمع جهانی اساتید مسلمان با بیان اینکه 2030سندی است که نظام آموزش و پرورش را بی دین و سکولار می کند، افزود: روح این سند این است که مسائل اعتقادی و مذهبی نباید در مدارس ترویج پیدا کند.

,

وی در ادامه اظهار کرد: اگر جلوی اجرایی شدن این سند گرفته نشود از این پس در مدارس قرآن و احکام برای دانش آموزان تدریس نخواهد شد.

,

2030 سبب سکولار و لاییک کردن فرزندان در مدارس می شود

, 2030 , سبب سکولار و لاییک کردن فرزندان در مدارس می شود,

نصیری فرد با اشاره به اینکه اجرایی شدن شدن سبب سکولار و لاییک کردن فرزندان در مدارس می شود، بیان کرد: اگر این سند ترویج پیدا کند تعلیمات دینی و اندیشه اسلامی نباید در مدرسه گفته شود و ممنوع است.

,

رئیس اندیشکده مطالعات جهان همچنین تصریح کرد: با اجرایی شدن این سند در مدارس کشور، معلمان دیگر حق بیان دین و مذهب در مدارس را نخواهند داشت.

,

وی با اشاره به اینکه در مدارس ابتدایی و راهنمایی تهران از چند ماه قبل جزواتی را در راستای اجرایی کردن این سند توزیع شد، افزود: با توزیع این جزوات بحث آموزش های جنسی را در مدارس ترویج دادند.

,

معاون بین الملل مجمع جهانی اساتید مسلمان در ادامه اظهار کرد: با توجه به هشدارهایی که رهبری برای عدم اجرایی شدن این سند دادند در نمایشگاه کتاب تهران کتبی در راستای عملی کردن سند 2030 در حوزه کودک و خانواده آورده بودند و به فروش می رساندند.

,

به رسمیت بخشیدن سند 2030 در مدارس

, به رسمیت بخشیدن سند 2030 در مدارس,

نصیری فرد با بیان اینکه هم جنس بازی را در سند 2030 رسمیت بخشیدند و در مدارس آموزش می دهند، افزود: بحث تساوی جنسیتی و خانواده در مدارس گفته می شود.

,

وی با بیان اینکه سند 2030 به ظاهر از حریم خانواده دفاع می کند، گفت: در این سند سه نوع خانواده قید شده است یعنی زن با زن، مرد با مرد و مرد با زن ازدواج کند یک خانواده را تشکیل می دهد.

,

رئیس اندیشکده مطالعات جهان با اشار ه به اینکه در این سند از هم جنس بازی به عنوان یک نوع ساختار تشکیل خانواده نام برده اند، بیان کرد: اگر این مسائل در مدارس برای دانش آموزان تدریس شود در آینده دیگر چیزی به نام خانواده باقی نخواهد ماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه