اخبار داغ

گزارش؛

شکست بی سابقه اصلاحات در شورای پنجم بهبهان پس از مجلس دهم

شکست بی سابقه اصلاحات در شورای پنجم بهبهان پس از مجلس دهم
شورای پنجم بهبهان بالاخره پس از رقابت شدید بیش از 87 تن از کاندیداهای مطرح و بعضا کمتر شناخته شده نفرات خود را شناخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر بهبهان :اصلاح طلبان بهبهان که پس از شکست سنگین انتخابات مجلس دهم زمین و زمان را به هم دوختند تا باری دیگر در قواره شورا در مدار قدرت ظاهری باقی بمانند ، به بن بست سیاسی بر خوردند که تاکنون کم سابقه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر بهبهان :,

البته پیش این بهانه آوردند که نماینده کنونی مستقل متمایل به اصلاح طلبی است و اصلا نامزد دوم اصلاحات در بهبهان است اما نگفتند چرا با آن همه دبدبه نامزد اولشان  توسط مردم کنار زده شد .

اما سه تن از  اصلاحات چی ها که دائم
المدعی انتخابات شورای شهر هستند و چند تن دیگر که جامه تخلفات بی شمار خود از مسئولیت پیشین را در آورده ، کمر همت بستند تا به شورای مردمی ورود و به سان گذشته آن را سیاسی کنند و از این رهگذر به مطامع خود برسند ، ناکام ماندند.

هم اکنون ترکیب شورای پنجم بهبهان عاری از جریان اصلاحات است و این یعنی پایانی بر یک تفکر آن هم در نقطه ثقل مدعیان و طلایه داران اصلاح طلبی.

اینکه هم اکنون چه میزان از مشارکت عمومی در انتخابات ریاست جمهوری به سمت دولت حاکم میل داشت جای بحث دارد چرا که روستاها و دیگر مناطق دخیل در خلق این اتفاق هیچ گاه جهت گیری سیاسی نداشتند و مولفه های دیگری اثرات خود را بر انتخاب شخص روحانی گذاشته است.

آنها باز با یک تحلیل اشتباه میگویند مردم در انتخابات ریاست جمهوری به تفکر رای دادند در حالی که مردم به دولت مستقر برای تداوم اجرای وعده ها رای دادند و این اصل همیشه محتمل بود.

امروز میتوان به روشنی زوال این جریان را در میان مردم ملاحظه کرد چرا که آنها در مسئله کوچکتری بنام شورا درمانده شدند و حتی شب نشینی ها و حمایت های اجاره ای از سوی برخی روحانیت سیاسی اصلاح طلب در مراکز مهم تصمیم گیر هم سودی به حالشان نداشت.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه