اخبار داغ

ماجرای گردش 3 روزه هلی کوپتر برفراز سریش آباد چیست /از گم شدن 2 قلاده شیر تا سم پاشی

ماجرای گردش 3 روزه هلی کوپتر برفراز سریش آباد چیست /از گم شدن 2 قلاده شیر تا سم پاشی
هم اکنون 3 روز است که مردم شهر سریش آباد شاهد پرواز یک هلی کوپتر آبی رنگ بر فراز این بخش هستند و کسی نیز از دلیل این پرواز حرفی نمی زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، بنا به گزارشات مردم سریش آباد قریب به 3 روز است یک فروند هلی کوپتر آبی رنگ متعلق به محیط زیست بر فراز منطقه سریش آباد دیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

بر اساس گزارشات مردمی 2 قلاده شیر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو حامل این شیرها که جهت انتقال به بیجار و رهاسازی در منطقه حفاظت شده آن شهرستان حمل می شده اند از قفس رها شده اند و هم اکنون در منطقه هستند که حضور هلی کوپتر و گردش در منطقه معید این قضیه بوده است.

,

اما هم اکنون و در گفتگو با رییس محیط زیست قروه ، فرهاد سیف پناهی از شایعه بودن این مطلب سخن گفت و اظهار داشت: این تنها یک شایعه است و هیچ شیری در منطقه وجود ندارد و حضور هلی کوپتر صرفا جهت سم پاشی بوده است.

,

از شایعه تا واقعیت

,

هم اکنون سوالی که ایجاد می شود این است که اگر حضور هلی کوپتر تنها به واسطه سم پاشی بوده است پس چرا تاکنون کسی در این رابطه به مردم شهر سریش آباد توضیحی نداده است و چرا کشاورزان از این مطلب بی خبر هستند؟

,

از طرفی حضور هلی کوپتر در داخل شهر آن هم با ارتفاع بسیار پایین نشان دهنده چه چیزی می باشد و آیا این هلی کوپتر در داخل شهر نیز سم پاشی انجام می دهد؟

,

ما همچنان منتظر پاسخگویی صریح و روشن مسئولین در این خصوص خواهیم بود.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه