اخبار داغ

حراج جان در جاده‌های جنوب کرمان؛

مسافرانی که به ماه رمضان نرسیدند/حادثه رانندگی در رودبار جنوب ۲ کشته بر جا گذاشت

مسافرانی که به ماه رمضان نرسیدند/حادثه رانندگی در رودبار جنوب ۲ کشته بر جا گذاشت
جاده‌های جنوب کرمان هم‌چنان حادثه‌خیز هستند و هر روز خبری تلخ از آنها مخابره می‌شود شب گذشته بر اثر حادثه رانندگی دو نفر از شهروندان رودباری در شب اول ماه رمضان جان باختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما،سالهاست جاده‌های جنوب کرمان حادثه‌خیز هستند و هر روز خبری تلخ از آنها مخابره می‌شود. و هر روز وقوع حادثه‌ای در آن دل مردم این منطقه را به درد می‌آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

شب گذشته در  برخورد دو خودرو سواری پژو و یک سواری پراید در محور رودبار - بهادرآباد - جیرفت کیلومتر 5دو کشته برجای گذاشت.

,

پس از بررسی حادثه از سوی کارشناس تصادفات، علت این تصادف بی احتیاطی راننده پژو 405 در توجه نکردن به جلو بوده که سبب انحراف به چپ و تصادف با پراید اعلام شده است.

,

, ,


فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان در این رابطه اظهار داشت : در این حادثه سه نفر در خودروی پراید مجروح , بلافاصله با کمک نیروهای فوریت های پزشکی جنوب کرمان به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت انتقال داده شدند و 2 نفر در خودروی 405 در دم جان خود را از دست دادند.

,
,

 

,

, ,


سرهنگ دادمولا آبکار به وقوع تصادف دیگر در جاده های جنوب کرمان اشاره کرد و افزود: سرعت بالای خودروی نیسان در شامگاه گذشته سبب واژگونی این خودرو و بلافاصله مجروح برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت اعزام شد.

,
,


فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بیان کرد: به دلیل پایین بودن استانداردهای ایمنی در برخی راه های جنوب استان، بی احتیاطی و خواب آلودگی راننده و سرعت بالا و غیر مجاز در این مسیرها بسیار حادثه ساز است.

,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه