اخبار داغ

رئیس حوزه علمیه «مرحوم هراتی»:

بازداشت شیخ عیسی قاسم نشان از ضعف و ناتوانی آل خلیفه دارد

بازداشت شیخ عیسی قاسم نشان از ضعف و ناتوانی آل خلیفه دارد
رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی با محکوم کردن بازداشت شیخ عیسی قاسم توسط دولت دست نشانده آل خلیفه، این اقدام را نشان از ضعف و زبونی دولت مزدور بحرین در برابر شیعیان و مسلمان این کشور عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57، بسیاری از ملت های آزادیخواه جهان اسلام با علم به اینکه با وحدت و همگرایی می توان از تحت سلطه مستکبران نجات یافت، مبارزات خود را بصورت غیر رسمی و مخفیانه آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی تصریح کرد: نتیجه تفکر برونگرایی انقلاب اسلامی در مدت 39 سال گذشته حزب الله را در لبنان، انصار الله در یمن، نیروهای خود جوش مردمی در بحرین و بسیاری از کشورهای اسلامی را بوجود آورد تا ضمن مبارزه با سلطه گران و مستکبران عالم، زمینه را برای تشکیل تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت ولی عصر(عج) مهیا کنند.

,

رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی خاطر نشان کرد: جبهه استکبار با درک این موضوع که انقلاب های بوجود آمده در منطقه غرب آسیا در حال ظهور است و به یقین منافع آنان را به خطر خواهد انداخت ابتدا با راه اندازی گروههای تکفیری و تروریستی به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه بین اقوام و مذاهب برامد تا در کنار ان با تحت فشار قرار دادن رهبران این جنبش ها از جمله، شهید باقر النمر در عربستان،  شیخ عیسی قاسم در بحرین و همچنین حزب الله و انصار الله بتواند ضمن هزینه و فشار بر جمهوری اسلامی ایران، منافع خود را حفظ کند.

,

عصمتی با محکوم کردن بازداشت شیخ عیسی قاسم توسط دولت دست نشانده آل خلیفه، این اقدام را نشان از ضعف و زبونی دولت مزدور بحرین در برابر شیعیان و مسلمان این کشور عنوان کرد.

,

وی افزود: مدعیان دروغین جامعه بین المللی تمام مفاهیم حقوق بشری را در راستای منافع و اهداف نامشروع خود تفسیر می کنند و چنانچه در گوشه ای از کشورهای اسلامی و یا شیعه نشین بدترین فجایع رخ بدهد مهر ننگ سوکت را بر لبان خود می کوبند.

,

عصمتی، شیخ عیسی قاسم را از علمای برجسته جهان اسلام دانست و بیان داشت: حاکمان سفاک ال خلیفه با اطاعت پذیری از دولت مزدور ال سعود بیشترین محدودیت ها و فجایع را برای شیعیان و رهبر انان در بحرین اعمال می کند و امت اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدامات نسبت به بازداشت رهبر شیعیان، خواستار آزادی این عالم اسلام هستند.

,

رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی خواستار آزادی شیخ عیسی قاسم از چنگال رژیم سفاک ال خلیفه شد و از جامعه جهانی که دائم به دروغ بر طبل حقوق بشر می کوبند خواست تا نسبت به این اقدام واکنش مناسبی از خود نشان دهند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه