اخبار داغ

بیانیه اصلاح طلبان حامی دولت تدبیر و امید سیاهکل:

هیچ جلسه‌ای پیرامون امضای میثاق نامه کاندیداهای اصلاح طلب در سیاهکل برگزار نشده است

هیچ جلسه‌ای پیرامون امضای میثاق نامه کاندیداهای اصلاح طلب در سیاهکل برگزار نشده است
پس از اظهارات سخنران های جشن پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور دولت دوازدهم درسیاهکل، جمعی از اصلاح طلبان حامی دولت تدبیر و امید در شهرستان سیاهکل بیانیه ای به پایگاه خبری درسیاهکل ارسال کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  درسیاهکل، پس از اظهارات سخنران های جشن پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور دولت دوازدهم درسیاهکل، جمعی از اصلاح طلبان حامی دولت تدبیر و امید در شهرستان سیاهکل بیانیه ای به پایگاه خبری در سیاهکل ارسال کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درسیاهکل,

لازم به ذکر است پیش از این جاوید کاکایی منتخبت شورای اسلامی شهر سیاهکل(اینجا)و فریبا تیگران عضو اصلی شورای مشورتی اصلاح طلبان سیاهکل(اینجا) با صدور پیامی به پایگاه خبری درسیاهکل؛ گفته های عبدالعلی محمدپور یکی از سخنران های این جشن(اینجا) را تکذیب کردند.

, اینجا, اینجا, اینجا,

متن کامل بیانیه:

,

با عرض سلام و احترام خدمت مردم شریف شهرستان سیاهکل
پیروزی غرورآفرین ملت بزرگ و سرافراز ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر را به پیشگاه مقام معظم رهبری تبریک عرض می‌کنیم و خداوند منان را شاکریم که ملت ایران بار دیگر از این آزمون سربلند بیرون آمدند.
در پی انتشار اخباری مبنی بر امضای میثاق نامه و حمایت اصلاح طلبان شهرستان سیاهکل از کاندیداهای خاص، اعلام می‌داریم که هیچگونه حمایتی از هیچ کاندیدایی در شهرستان سیاهکل صورت نگرفته است. برنامه اصلاح طلبان بر این بود که پیش از انتخابات در هر شهری جلسه‌ای با کاندیداهای اصلاح طلب برگزار گردد و تمامی کاندیداها همگی با هم پای یک برگه میثاق نامه را امضا کنند و از میان آنها پنج نفر به تشخیص شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان انتخاب شده و سایر کاندیداها به رای جمع احترام گذاشته و به نفع لیست امید کناره گیری کنند. جمعبندی شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان سیاهکل بر این بود که این عمل سبب کدورت خاطر کاندیداها و واکنش منفی از سوی مردم خواهد شد، لذا از اعلام و انتشار لیست امید خودداری شد و هیچ جلسه‌ای در این زمینه برگزار نشد.
اینکه پس از انتخابات برخی افراد اعلام می‌کنند که اکثریت کاندیداهای منتخب شورای شهر سیاهکل میثاق نامه را امضا کرده‌اند صحت ندارد چون اصلا جلسه‌ای پیرامون این موضوع با حضور کاندیداها برگزار نشده است و اگر حمایتی از سوی یکی از اعضای شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان صورت گرفته است، نظر فردی وی بوده است و همانطور که در رسانه‌ها دیدیم پیش از انتخابات هیچگونه حمایتی تحت عنوان لیست امید از سوی شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان سیاهکل منتشر نشده است.
لازم به ذکر است که حامیان دولت تدبیر و امید در هیچ کجای کشور برنامه‌ای در حمایت از کاندیدا یا لیستی خاص نداشتند و فقط شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان بنا بر صلاحدید در برخی از شهرها لیست ارائه کردند.
در روز جشن پیروزی دکتر روحانی در سیاهکل نیز مسئولین استانی ستاد دکتر روحانی جهت دیدار با رییس جمهور منتخب به تهران رفته بودند  و متاسفانه از حضور سخنران اصلی معذور بودیم و به ناچار یکی از مهمانان پشت تریبون حاضر شدند و متأسفانه جملاتی خطاب به جناح رقیب و شخص آقای نیکفر نماینده محترم مجلس مطرح شد که بدین وسیله از ایشان عذرخواهی می‌کنیم.
این انتخابات پیروزی تمام ملت ایران بود و هر شخصی با هر عقیده‌ای و در حمایت از هر کاندیدایی پای صندوق رای آمد پیروز انتخابات بود. فراجناحی بودن روندی است که دولت تدبیر و امید در قالب مشی اعتدال در پیش گرفته است و امیدواریم از تمامی ظرفیت‌های موجود جهت تسریع در روند اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده شود و شخصی یا گروهی خود را زیر پرچم کشورمان جدا احساس نکند.

,
,
,
,
,
,
,

با آرزوی توفیق برای ملت سرافراز ایران

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه