اخبار داغ

ماه رمضان، ماه سیقل دادن روح انسان ها

ماه رمضان، ماه سیقل دادن روح انسان ها
ماه مبارک رمضان که بسیار در روایات و آیات به عنوان یک ماه ویژه و نمونه در دین اسلام معرفی می شود می تواند فرصت مناسبی برای تلطیف روح آدمی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین،به راستی ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند کریم و رحیم است ،میهمانی که  باید آدمی از این زمان که فرصت مناسبی برای روح آدمی و تلطیف روح در کنار جسم خود استفاده کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

مسلمانان در ایام ماه مبارک رمضان با سپری کردن روزها  پر از نعمت  این ماه زیبا  در کنار روزه داری جسم خود به راستی صبرو استقامت را در  کالبد  بدن خود ثبت و ترسیم می کند تا  بدانند  این صبرو استقامت   کوچک در کرا نامه جسم و روح آدمی در پیشگاه خداوند ثبت شود.

,

 صبرو استقامت از روزه داری تنها به جسم انسان هابرنمی گردد بلکه  روح  را نیز پرورش می دهد و تلطیف روح و استفاده از زمان ها در  نزدیک شدن واقعی به خداوند متعال می تواند  زندگی  را وارد مرحله ای سعادت مندانه وارد کند.

,

به راستی ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای اسنان ها  برای سیقل دادن روح و روان  انسان ها است ، روحی که در ماه ی دیگر سال کمتر به آن توجه شده تاست و در این ماه می توانیم با توجه بیشتر به مقوله روح و روان خود  و نزدیکیک به خداوند متعال یک برگه ای مهم در زندگی خود ثبت نماییم.

,

 ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند برای بندگان خود است و با استفاده از این ماه و تلاوت  قران کریم و نزدیکی با قرآن و روایات می توانیم   به زندگی سعادمت مندانه که در دین مبین اسلام به آن  بسیار  سفارش شده است  بیشتر بنگریم.

,

 پس  این ماه هر چه قدر هم سختی های جسمی به همراه دارد  اما راحتی  روح وروان اش  به سختی های جسمی و زود گذرش می تواند غلبه کند و   بهتر است با  فراگیری بهتر  درک این ماه عظیم و بزرگ از آن بهره مند شویم .

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه