اخبار داغ

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب :

ماه رمضان فرصت مغتنمی برای نزدیک تر شدن به خداوند است

ماه رمضان فرصت مغتنمی برای نزدیک تر شدن به خداوند است
امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب با تاکید بر لزوم حفظ زبان و کنترل نفس در ماه ضیافت الهی گفت: ماه رمضان فرصت مغتنمی است تا انسان با عبادت به خداوند نزدیک تر شده و به قرب الهی برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در مراسم افتتاحیه برنامه های معنوی قرآنی، اخلاقی ماه مبارک رمضان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات دراین ماه ضیافت الله با اشاره به خطبه شعبانیه پیامبر گفت: ماه میهمانی خدا با رحمت و مغفرت به ما رو کرده است و انسان با روزه گرفتن و مناجات با خداوند ،رحمت الهی و مغفرت پروردگار را بیش از پیش برای خود فراهم می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی به فرمایشات پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و گفت: همانطور که پیامبر فرمودند در ماه مبارک رمضان نفس های انسان کلمه تسبیح،خواب انسان عبادت و دعای انسان در این ماه مستجاب و اعمالمان مقبول درگاه خداوند است.

,

 

,

امام جمعه شهرستان بیان داشت: در صورتی که اعضاء و جوارح ما نیز از گناه دور باشد و خود را از نگاه به نامحرم ، غیبت، تهمت، دروغ و... حفظ کنیم از روزه بهره مند خواهیم شد.

,

 

,

ایشان نقش زبان را در تخریب و از بین بردن اعمال نیک انسان بسیار مهم خواند و گفت: ایمان انسان با حفظ زبان اوست، هرچه قدر بتوانیم زبان خود را حفظ کنیم ایمان خود را محفوظ نگه داشته ایم.

,

 

,

وی  در پایان ماه رمضان را فرصتی برای نزدیکی به خدا و ولی خدا،ارزیابی کرد و همگان را برای رسیدن به این هدف به تلاش و خودسازی و استغفار و مناجات دعوت کرد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه سرپل ذهاب در ابتدای مراسم به تشریح برنامه های معنوی،قرآنی و اخلاقی در سپاه ناحیه شهرستان پرداخت و ماه رمضان را فرصتی برای خودسازی و دور کردن ظلمت گناه از خود خواند.

,

 

,

حجت الاسلام حسین مهدوی افزود: عدم بخشش در این ماه را طبق فرمایش پیامبر(ص) مصداق واقعی بدبختی و دوری از خداوند متعال است بنابراین از سربازان و پاسداران خواستند برای رسیدن به رحمت خداوند زمینه سازی کنند و برای همدیگر دعا کنند.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفر جمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه