اخبار داغ

آغاز پروژه احداث محور شهر کلاته رودبار به روستای نمکه

بزودی تردد بین شهر کلاته و روستای نمکه روان تر می شود

بزودی تردد بین شهر کلاته و روستای نمکه روان تر می شود
یکی از پروژه های مصوب سفر چند روز پیش معاون عمرانی استاندار و نماینده محترم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی احداث جاده بین شهر کلاته رودبار و روستای نمکه بود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، با همت و پیگیری مسئولین استانی و شهرستان دامغان عملیات آغاز پروژه احداث محور کلاته رودبار به روستای نمکه با حضور مدیرکل راه و ترابری استان، بخشدار، رئیس دفتر نماینده مردم دامغان، سایر مسئولین ادارات کلاته رودبار و شهرستان دامغان و اهالی خونگرم شهر کلاته رودبار آغاز گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

این پروژه به طول ١٠/٥ کیلومتر و با خاکبرداری ٤٠ هزار مترمکعب و خاکریزی ٧٠ هزار مترمکعب با برآورد مالی ٢٢٠٠٠٠٠٠٠٠٠ ریال اجرا خواهد شد و راه دسترسی مردم کلاته رودبار به نمکه سهل و آسان خواهد گردید.

,

مدیر کل راه و شهر سازی استان سمنان در حاشیه آغاز این پروژه گفت: یکی از پروژه های مصوب سفر چند روز پیش معاون عمرانی استاندار و نماینده محترم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی احداث جاده بین شهر کلاته رودبار و روستای نمکه بود ، که ظرف سه روز پس از تصویب پروژه، کار اجرایی آن آغاز شد.

,

وی در ادامه اظهار داشت: این جاده بمنظور تسهیل در رفت و آمد کشاورزان، دامداران و اهالی روستای نمکه و شهروندان کلاته  احداث می شود و یکی دیگر از محاسن احداث این جاده کاهش مخاطرات خصوصا برای قشر زحمتکش یاد شده دانست

,

در پایان مهندس نژاد صفوی بیان کرد: با انجام این پروژه گام موثری در جهت برآورده شدن شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی ، اشتغال و تولید نامگذاری شده است، برداشته می شود.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه