اخبار داغ

توسط آزاده کهگیلویه و بویراحمدی صورت گرفت

کتاب "قفسی که شکست" چاپ شد+تصاویر

کتاب "قفسی که شکست"  چاپ شد+تصاویر
نوینسده کتاب "قفسی که شکست" گفت: 8 سال و نیم در اسارت نیروهای عراقی بودم و این کتاب دوران کمر شکن اسارت و دشواری های جنگ نوشته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو کتاب "قفسی که شکست" به نویسندگی خسرو نیکنام  که در 151 صفحه به نگارش درآمده است  و چاپ و رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

نوینسده کتاب قفسی که شکست در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: 8 سال و نیم در اسارت نیروهای عراقی بودم و این کتاب از دوران کمر شکن اسارت و دشواری های جنگ نوشته شده است.

,

خسرو نیکنام عنوان کرد: موضوع این کتاب قطره ای از اقیانوس عمیق و دشوار هشت سال دفاع مقدس اسارت و بعد از جنگ و بعد از اسارت نیز در آن مطرح شده است.

,

وی راز موفقیت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را توکل به خدا اعتقاد به آرمان ها و ازش های انقلاب همچنین عزم و اراده تک تک رزمندگان اسلام بیان کرد.

,
, ,

نوسنده کتاب "قفسی که شکست" ادامه داد: رزمندگان اسلام با همه توانی که داشتند در مقابل دشمنی که تا دندان مسلح بود و حمایت کشورهای غرب را داشت ایستادند و توانستند شکست سختی را بر آنها تحمیل کنند.

,

نیکنام با بیان اینکه خودم از اغراق دوری می کنم افزود: در این کتاب هیچ چیز اغراقی وجود ندارد و همه آن چیزی که با چشم خودم دیده ام را منتشر و نگاشته شده است و واقعیت هایی که بوده بیان شده است.

,

این نویسنده کهگیلویه و بویراحمدی عنوان کرد: کتاب "قفسی که شکست" در طول 8 ماه نگار شده و  در 200 جلد منتشر شده است که در آن شخصیت های از جمله فتاح محمدی نیز وجود دارد شخصیت های غیر استانی نیز هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه