اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

سند 2030 ننگین ترین سند فرهنگی و تربیتی است

سند 2030 ننگین ترین سند فرهنگی و تربیتی است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سند 2030 خیانت به اسلام و ارزشهای آن است، آن را ننگین ترین سند فرهنگی و تربیتی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسملین غلامرضا قندهاری در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه در خصوص سند 2030 گفت: یکی از اهداف اصلی سند 2030 به آموزش مربوط می شود آن هم با عنوان تضمین آموزش با کیفیتی برابر و فراگیر که فرصت های یادگیری مادام العمر را برای همه ترویج می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی بیان داشت: بر اساس تعریف تنظیم کنندگان سند آموزشی این سند شامل محتوای برابر جنسیتی است و در مبانی غرب حمایت از اقشار آسیب پذیر، ترویج فرصت یادگیری مادام العمل همجنس بازان و افراد معتاد به سکس را هم متأسفانه در بر می گیرد.

,

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: به این ترتیب آموزش مبانی جنسی از مهدکودک ها آغاز و پس از ترسیم شکلی که بیشتر شبیه اسکلت انسان است به کودک آموزش داده می شود که نقاط جنسی پدر و مادرش را ستاره گذاری کند و حال باید پرسید که آیا این گونه مسائل با فرهنگ ایرانی اسلامی سازگاری دارد.

,

وی تصریح کرد: آن عده موافق با طرح و سند 2030 می خواهد رهبر  معظم انقلاب را که پذیرش و اجرای این سند در کشورمان را در دیدار با معلمان و فرهنگیان به مناسبت هفته معلم اقدامی اشتباه توصیف کرده اند، را توجیه کنند.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار داشت: این سند از ننگین ترین اسنادی است که برخی مسئولان می خواهند با دور زدن آن را تصویب کنند.

,

حجت الاسلام قندهاری با اشاره به انتقاد شدید رهبر انقلاب اسلامی از این موضوع بیان داشت: رهبرمعظم انقلاب تأکید کرده اند که سازماان به اصطلاح بین المللی ملل و یونسکو که خود تحت نفوذ قدرت های بزرگ غربی قرار دارد به چه مناسبت به خود حق می دهد که برای ملت هایی با تاریخ و فرهنگ و تمدن گوناگون، تکلیف معین کند.

,

وی اظهار داشت: به فرموده رهبری ایران در زمینه آموزش و پرورش خود دارای اسناد بالادستی هست و احتیاجی به این سند ندارد و اینجا جمهوری اسلامی ایران است و مبنا اسلام و قرآن است.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه غربی ها می خواهند سبک زندگی منحط خود را بر دیگر ملت ها اعمال کنند و این امر مایه اعتراض ماست، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در این خصوص موضع جدی گرفته اند و باید در مقابل پذیرش چنین سندی ایستاد.

,

حجت الاسلام قندهاری گفت: عامه مردم هنوز از محتوای این سند اطلاع دقیقی ندارند و نمی دانند که تصویب و اجرای آن چه تبعاتی دارد و الا عموم مردم نیز پذیرش آن را بر نمی تابند و کوتاه نخواهند آمد و نخواهند گذاشت چنین سندی در محیط آموزشی اجرایی شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه