اخبار داغ

فرماندار دامغان خبر داد:

ترددحدود 45 میلیون خودرو از کریدور شمال-جنوب در دامغان

ترددحدود 45 میلیون خودرو از کریدور شمال-جنوب در دامغان
فرماندار دامغان گفت: دامغان با دارا بودن بالغ بر 2هزار منطقه تاریخی ازجمله تپه حصار، دیوار بارو، چشمه علی و ... به جد می بایست دومین شهر گردشگری ایران باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، دامغان با دارا بودن بالغ بر 2هزار منطقه تاریخی ازجمله تپه حصار، دیوار بارو، چشمه علی و ... به جد می بایست دومین شهر گردشگری ایران باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

شورای اداری شهرستان دامغان به ریاست فرماندار و حضور نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی  برگزار گردید.

,

فرماندار دامغان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه مبحث اصلی این جلسه را موضوع انتخابات برشمرد و با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حیاتی بودن انتخابات برای کشور بیان داشت: انتخابات همواره مظهر اقتدار ملی ما بوده و همگی می بایست تلاش نماییم تا انتخاباتی پرشور صورت بگیرد. وی با بیان این مطلب که مراحل مختلف انتخابات را با موفقیت پشت سر گذاشتیم افزود: ما نیز در فرمانداری به جد پیگیری میکنیم تا هم بتوانیم میزان مشارکت مردم را بالا ببریم و هم بسترسازی مناسب به منظور برگزاری انتخابات به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

,

 مجد با اشاره به شور و نشاط بالا در سطح شهر برای انتخابات اظهار داشت: دستگاه های اجرایی باید از تمام ظرفیت خود برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت استفاده نمایند.

,

مقام عالی دولت در شهرستان گفت: آموزش های لازم توسط هیات های انتخابات صورت گرفته و باید سعی کنیم فضا ،فضای انتخابی شود همانگونه که همشهریان عزیز تا کنون نیز نشان داده اند همواره در تمام صحنه ها حضور داشته اند.

,

 فرماندار دامغان همچنین از اولویت شمارش برگه های رای ریاست جمهوری سخن به میان آورد.

,

, ,

نماینده مرم دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز از اهمیت برگزاری جلسات ماهیانه و فصلی سخن گفت و بر ارائه گزارشات بصورت مدیریت شده و بر پایه اعداد و ارقام تاکید ورزید.

,

وی بیان داشت: تمرکز زدایی باید به شکل صحیح اجرا شود و نباید اصل آن فراموش شود.

,

 حسن بیگی در ادامه سخنان خود گفت:تعداد روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان دامغان را 124 روستا از 308 روستای استان خواند و در بحث گردشگری اظهار داشت: دامغان با دارا بودن بالغ بر 2هزار منطقه تاریخی ازجمله تپه حصار، دیوار بارو، چشمه علی و ... به جد می بایست دومین شهر گردشگری ایران باشد.

,

 وی در سخنانی گفت: در سال آینده پیش بینی شده حدود 45 میلیون خودرو از کریدور شمال-جنوب تردد داشته باشند و این راه مهم با پیگیری های مجدانه مسئولین محقق خواهد شد.

,

 وی ضمن تاکید بر وحدت تمام مسئولین بلندپایه شهرستان از اقدامات خوبی که در زمینه کشاورزی صورت گرفته سخن به میان آورد و تاکید کرد: آمار جمعیتی دامغان نزدیک به صدهزار نفر است و اگر به این رقم برسد شاهد امتیازات خوبی برای شهرمان خواهیم بود.

,

 نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به 17هزار هکتار پسته کاری در دامغان، تغییر الگوی کشت را عاملی برای زنده نگه داشتن سد دامغان برشمرد. وی همچنین کشور ایران را در زمینه های تولید علم، توان دفاعی و ... زبانزد دانست و عزت امروز ایران اسلامی را مدیون حضور همیشگی مردم برشمرد.

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه